Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma R^:-)

11 3
možnosti
Foto

Dočkej času, jako husa klasu. VKjun měl příznivce v ODS a ti ho budou volit, tudíž alegorie politologa Fiala dál pohřbívá svou partaj.

8 10
možnosti
Foto

Jojo. To tu už několik let tvrdí rudý myslitel z Boskovic. Myslel jsem že jste originalnejsi.

16 4
možnosti

R^

Naštěstí Klaus a Okamura jsou dva ostří kohouti, kteří nezůstanou vedle sebe na jednom písečku a jedno hejno nevytvoří.

:-)

6 2
možnosti
JR

J26a37n 46R58á91ž

11. 6. 2019 16:38

Dnes jsem se konečně dostal k tomu, kdo jsou motorem založení Trikolóry. (https://zpravy.aktualne.cz/domaci/kdo-jsou-clenove-klausova-noveho-hnuti-trikolora/r~44114f928c3811e993a6ac1f6b220ee8/v~sl:e013fd4992401dc824db99318a7ded23/)

Jsou to sympatičtí lidé s (pro mne) velmi zajímavými názory. Jestli nepodlehne Klaus jun. svému egocentrismu a poněkud se upozadí ve prospěch ostatních z týmu zakladatelů, možná se v této straně vygeneruje nový, a to opravdu skutečný lídr české konzervativní pravice, kterého tak potřebujeme.

Jestli se ovšem bude nadále točit v Trikoloře vše jen kolem Klause jun., nedávám této straně/hnutí moc velkou politickou budoucnost. Ač je VK jun. člověk se zcela jasně konzervativně pravicovými postoji, které jsou mi velice sympatické, charismatickým lídrem,který by sjednotil českou pravici, jako byl jeho táta, bohužel není.

6 6
možnosti
Foto

Mně na něm vadí především jeho negativní postoj k EU.

11 9
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,24
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.