Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Ahoj. Lze získat detailnější náhled do mapy?? Případně odkaz? Děkuji Miloš

0 0
možnosti
Foto

Napište mi na tflaska@seznam.cz. Pošlu gpx.

0 0
možnosti
Foto

Tome, klobouk dolů před Vašim výkonem. A krásná dokumentace. R^

1 0
možnosti
PK

P44a25v88e71l 49K11h70a20i81l

26. 6. 2019 12:15

Díky, krásná reportáž. Gratuluji k výkonu! :-)

2 0
možnosti
JZ

Pěkné, pěkné. Některé úseky jsem jel taky. Jenom bych měl jedno estetické doporučení: až si koupíte jídlo ve Sparu, jděte ho sníst raději někam stranou do parku na lavičky nebo na nějaké odpočívadlo. Svačit přímo u prodeny, to není pro nakupující zrovna pěkný pohled. Ale svému parťákovi to taky nemůžu vysvětlit.

1 0
možnosti
VH

Tomáši moooc pěkný okruh i fotky. Zkuste někdy i Ennsradweg, stojí za poznání. R^

2 0
možnosti
AL

Ale fotky pěkné jsou.

:-)

1 0
možnosti
AL

Letos bohužel všichni mí vrstevníci odpadli.

------------------

Nebylo to trochu jinak?

Tak proč tvrdí, že s vámi už nikdy a jedou za tři týdny sami Španělsko?

0 2
možnosti
Foto

Jste při smyslech?

1 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,14
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.