Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dnes se na přechody položily ještě kovové rošty aby to měl současný turista ještě mnohem pohodlnější.

Zdroj: https://flaska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=721703

... zejména turista vozíčkář

0 0
možnosti

P65e62t28r 12S92k16á26c47e51l

21. 7. 2019 23:44

Karma, za připomenutí a pěkné fotky. Navštívili jsme Pompeje, mne mrazilo z potulujících se psů. Údajně jsou potomky psů, kteří hledají svoje páníčky z dob katastrofy. Jinak Pompeje jsou z řady dalších měst, tedy společností, které se domnívaly, že porostou do nebe. Z nebes vládce jim takové choutky zatrhl tak elegantně, že se můžeme i po staletích perfektně dozvědět za jaký životní styl trest následoval. Nic na tomto světě není bez příčiny, v tom se jistě shodneme. Následuje vždy po ní následek. Jsme vůbec poučitelní, čitelní...?

0 0
možnosti

Pěkné, hodně mi to připomíná Palmýru. R^

0 0
možnosti
Foto

Perfektní. V Pompejské aréně také kdysi Pink Floyd nahráli video s repertoárem z desky Echoes. Alespoň dle mého názoru jejich muzika skvěle rezonuje a koresponduje s náladou místa.

https://www.youtube.com/watch?v=DtJgNvwmsRA

3 0
možnosti

R^ perfektní, taky jsem si na to vzpomenul.

0 0
možnosti
Foto

Super Tomáši, když jsem viděl "přechody" poprvé, docela jsem koukal, nebyl jsem tehdy s jejich účelem obeznámen :)

0 0
možnosti

Moc pěkné! Pompeje jsou opravdu úžasné. Byl jsem tam několikrát a ještě bych to chtěl alespoň jednou stihnout. Mne vždycky napadne podobná otázka, kterou jste si položil nakonec. Jen s tím, že si neříkám v Evropě, ale u nás doma. Jednak Pompeje jsou také v Evropě a řekněme, že i v tehdejším měřítku, docela malý "kousek". Za deset, dvacet dní koňmo člověk překonal několik staletí, ba i tisíciletí. :-)

Mimo toho, co tady předkládáte, mne ještě zaujal dokonalý systém jejich podlahového vytápění, rozvod vody a hlavně odkrytý odpadní systém včetně olověných trubek v jejich lázních!

Případným zájemcům silně doporučuju být ráno první u brány, podobně jako na sjezdovce. :-)

2 0
možnosti
Foto

J24o55s43e24f 31B87á70r30t25a

21. 7. 2019 12:49

Moc pěkný blog.

6 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,61
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.