Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P94e84t56r 56S64k23á84c32e12l

29. 7. 2019 22:17

Již stréček Křópal, jehož pořady byly v rozhlase vyhledávány našimi předky, říkával:

"Bodó se dit věce, že to hani pravda nebode!" Byla ještě tetička Křópalka a Jozéfek Melhoba (Václav Šindler). Je pochován na Ústředním hřbitově v Brně.

0 0
možnosti
DR

Podobné "hrdinné" kapitánky jsou pouze výsledkem neschopnosti EU ohledně migrace. Ale to už se tu řešilo tisíckrát.

5 0
možnosti
VV

Pro mne zadnou hrdinkou neni. Jednoduse lovila tonouci se z more, coz by delal kazdy normalni clovek na jejim miste.

Pro mnohe ale bude hredinou ten ridic ?Sagan? co ty zachranene vezl ke kanalu.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Tu hrdinku jsem myslel ironicky. Dal jsem to slovo do uvozovek.

1 0
možnosti
JN

J37o77s94e92f 66N88i97k71l

29. 7. 2019 15:18

Karma...,to máte pravdu, to se dějí věci....teď ještě ty černé skříňky z letu MH17 promluvily, jak to bylo nad Ukrajinou doopravdy a bez lhaní....

1 0
možnosti
PK

Právě jsem se vrátil (nikoliv z hradu,jak by ironicky tvrdil kdosi) ale z Berlína od kamaráda a musím potvrdit, že i velmi, ale velmi empatičtí němečtí sousedé začínají mít imigrantů slušně řečeno dosti, bohužel ne vše lze tam vyřknout natvrdo...R^

4 0
možnosti
SB

Je to vinou takových lidí, jako je autor tohoto blogu, a milionů dalších lidí jemu podobných, kteří neustále odmítají uznat, že současné ideologické trendy v Evropě to přivádějí do katastrofy.

3 1
možnosti
SB

Takže Němci boj nahlas kritizovat migrantskou politiku své země, ale v závěru vašeho blogu si to zase odpyká Zeman, který s tím nemá nic společného.

6 2
možnosti
Foto

Pane Beneši opakuji co jste už sám dokázal - jste lhář. A uslyšíte to ode mě při každé příležitosti. A jinak je asi nad Vaše chápání, že ten blog je o více tématech.

7 3
možnosti
PB

P42e45t39r 76B82u95r22i60a93n

29. 7. 2019 14:29

Naprosto přesně, karma.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,32
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.