Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji všem za kladné ohlasy.

0 0
možnosti
Foto

Měl jste i hezké počasí! Skvělý článek, děkuji. Mohl by mě inspirovat k podobnému jednodennímu průvodci milovanou Paříží...

1 0
možnosti
Foto

Určitě. To bych moc bral. Až to bude, zkuste mě prosím kontaktovat na tflaska@seznam.cz, aby mi to neuteklo. Díky.

0 0
možnosti
Foto

Tome, připomněl jste mi mou poslední návštěvu Říma před 36 lety. Rozdíl jsem našel jen v maličkostech, tehdy nebyla Michalengelova Madonna za sklem. A platilo se lirami (kafe 1500,- lir). A v de Trevi se dalo pocachtat.

Moc pěkné a díky. R^

2 0
možnosti
PL

P19e77t96r 54L94a11n33g54e80r

30. 7. 2019 19:56

Tradičně výborný článek. Karma.

1 0
možnosti
JS
PK

Na mě udělalo obrovský dojem Forum Romanum a SK......jinak ani měsíc nestačí ...

1 0
možnosti
Foto

Celkem dobrý výběr. R^R^ Díky za připomenutí Říma.

Já bych si odpustil Andělský hrad a udělal prohlídku Vatikánu (tj. vatikánských muzeí), například kvůli Sixtinské kapli (Michelangelovým freskám) a krásným freskám Rafaela v jiných sálech. Tu prohlídku je nyní asi možno rezervovat přes internet. Jistý čas ta prohlídka jistě zabere.

Ještě stojí za to vidět římské katakomby, kde jsou pohřbeni jedni z prvních křesťanů a určitě vilu a galerii Borghese.

Řím jsem navštívil mimo hlavní sezónu a za celkem příjemného počasí začátkem května. Bylo to součástí pěkného 14 denního poznávajícího zájezdu, letecky z Amsterdamu do Říma, pak ubytování v hotelu pěkném klidném lázeňském místě nedaleko Říma, a pak denně autobusem s vynikající průvodkyní do například: 2 dny Řím, 1 den Neapol a Pompeje, 1 den Tivoli atd. Rád cestuji a poznávám sám, tak člověk zemi lépe pozná. Když však chci v krátkém čase poznat místa, kde jsem ještě nebyl, tak se dobrým poznávacím zájezdům nevyhýbám. Člověk nemá volnost, ale dobrý průvodce ušetří spoustu času a dodá dost informací.

3 0
možnosti
Foto

Dodatek:

Římské katakomby a vila a galerii Borghese se v jednom dni (v prvním dni) nestihnou. :-(

0 0
možnosti
MK

Řím je krásné město, byl jsem tam třikrát, ale po několika letech v cizině, se znovu vracím k ježdění po Česku. Winnipeg je krásný, je to vlastně venkovské velkoměsto, Toronto je úžasné, New York je město, kde si každý najde svoje, Londýn mě nudil, Moskva nenadchla, Petrohrad mě okouzlil a Jeruzalém je kapitola sama pro sebe. (prostě město krále Davida) , Fes je město sice arabské, ale s římskými památkami, které jsou úchvatné, ale ............kdybych měl objet všechny památky v ČR, tak to vydá na několik životů

Jinak krásné foto

3 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,65
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.