Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma, vše při starém a bude to tak i v diskusi. Proruští trolové vás budou napadat, i kdyby u počítače museli sedět v atombordelu.:-)

23 0
možnosti
Foto

...když Jandová ví víc než Drábová ;-D

Mimochodem, náš novodobý Smil Flaška z Pardubic dostal ode mne karmu tady.

A jistě jste za mlada četla Vrchlického báseň Rytíř Smil. ;-)

2 7
možnosti
MB

Dne 02.08.2019 jsem reagoval na blog kolegy T. Vodvářky, Černobyl =

"Může nastat představení další! Zamoření moře, od potopených atomových ponorek ruské floty! To není o ideologii, to je - O zemi, kde včera znamená zítra = Už je pozdě! Bezvadná Velmoc= Potíží, šlendriánu a katastrof " ... !

Netušil jsem, že zhruba za týden, přijdou s nápady dalšími ! Ty ponorky si zřejmě nechávají tkz. "Na potom" - Až dohoří Sibiř ... :-)

6 0
možnosti
Foto

Jak jednoduše přesvědčit blogera, že se tam konala zkouška rakety s jaderným pohonem či náloží. A tím demonstrovat pokrok ruské vojenské techniky a její potenciál.

1 3
možnosti
Foto

Já si taky myslím že včera trochu sprchlo, ale dnes by se mělo psát o automobilovém průmyslu.

7 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,16
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.