Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V některých názorech se sice s panem prezidentem rozcházím, ale s Vaším nadpisem souhlasím, takže za nadpis karma R^

1 1
možnosti
Foto

Ano. Jsou mezi námi poněkud jednodušší jedinci, kteří nepochopí ironii.

7 0
možnosti
JL

Myslím, že průměrný Čech na něm obdivuje, že na všechny kašle, dělá si, co chce, je drzej a lidskej, takový český Jánošík, bere za to 300 000 měsíčně a žije si jak Lord. No neber to.

4 0
možnosti
PK

ale no tak ...MZ toho moc nepotřebuje,chatičku na vvysočině a nafukovací člun...;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Už dlouho nemám depresi z toho, kdo je naším prezidentem, ale jsem docela zoufalý z toho, kolika lidem vyhovuje.

10 2
možnosti
Foto

Nic si z toho nedělejte.

Jaromír Soukup bude Zemanovým důstojným nástupcem.

3 4
možnosti
MM

Petra Šlechtová měla vždy vřelý vztah k armádě, dlouho se problematikou ozbrojených sil zabývala a prokázala kompetentnost pro funkci ministryně obrany.

Proto jí také jmenoval! ;-D

6 0
možnosti

To není Petra, ale Karel:-))

4 0
možnosti
Foto

Politiku já sleduji jen velmi z povzdálí, ale zrovna dnes jsem si říkala, že je škoda, že nemůžeme my obyčejní voliči sepsat referendum na našeho nemocného pana prezidenta. A - napadlo mne, že se budu muset smířit s tím, že si zakoupím pětimetr a budu si ho pěkně odstřihovat, teprve rok a půl za námi...R^

2 2
možnosti
DR

Pravda. A za čas si někteří voliči usmyslí že by to "referendum" chtělo udělat i ohledně premiéra, pak šéfa Parlamentu, šéfa Senátu, ministrů a nakonec i poslanců, poněvadž se některým voličům nelíbí a budeme stále jen referendovat.

1 0
možnosti
AL

Už "potichu" procenta upravil.

:-)

1 1
možnosti
Foto

Miluji svobodu a demokracii!

2 0
možnosti

Tak mě doma učili, že lhát se nemá.

Proč tedy ten lživý titulek, pane Flaško?

3 3
možnosti
Foto

Domnívám se, že 57% občanů je tohoto názoru. A samozřejmě nechci zpochybňovat svobodné volby.

3 0
možnosti

Jo, socdem je už jen malý krůček od toho, aby do vlády nominovala koně. V tom s Vámi pane Flaško plně souhlasím.:-)

5 0
možnosti
AL

57% :)

--------

Z politických institucí Češi nejvíc věří prezidentovi republiky. Důvěru v něj má 57 procent lidí.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/duvera-prezident-vyzkum-parlament-senat-stem.A190813_110050_domaci_knn

2 0
možnosti
Foto

Mám rád svobodu a demokracii!

4 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,48
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.