Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Tedy ty Vaše starosti o zákazníky O2 jsou opravdu dojemné. Takže podle Vás by bylo pro ně lepší, aby jim O2 vyplatilo cca 7 Kč (což zhruba je ta poměrná částka, pokud program jeden den v měsíci nešel)? ;-)

A fakt si myslíte, že i když by Slavia nepostoupila, tak zákazníci O2 další přenosy z LM, kdy bude hrát třeba Liverpool, Barcelona nebo Bayern, sledovat nebudou? :-)

1 0
možnosti
KK

Naprostej souhlas. A O2TV nešla jen ty dvě hidiny, co běžel fotbal, takže ta poměrná část je cca 50 haléřů:-).

A jen ještě pro autora upřesním, O2TV přes set-top-box prostřednictvím IPTV technologie normálně šla. Nešla pouze přes web, v mobilích aplikacích a přes OTT služby.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
JF

J96i37ř25í 54F27o54g88e22l

23. 8. 2019 16:11

Proč lžete???

Mně fotbal na O2TV normálně šel. A nejsem zdaleka sám.

A jinak. O2TV není jenom fotbal, je to také, a předevím tenis, hokej a přehršel jiných sportů.

Ne tedy těch co vysílá ČT Sport - třeba mažoretky.

1 1
možnosti
DR

A proč by v tomto lhal? Bylo snad o těch výpadcích napsáno málo?

0 0
možnosti
DR

Pan Kellner totiž jaksi pozapomněl, že namísto jakýchsi pochybných streamů, když už to koupil, by bylo záhodno zprovoznit též satelitní distribuci a to buď jejich samostatnou anebo alespoň zařazením k jednomu z největších providerů (Skylink,Digi TV,Freesat).

A speciálně pro pane Flašku, nechte si na Skylink kartě přehodit region na Sk a ten fotbal uvidíte. Chybějící CZ programy pochytáte bez problémů přes DVB-T příp. nyní už DVB-T2, byť v horší kvalitě.

0 0
možnosti
Foto

To řešení je pro mě špatné. Mám starší televizi bez DBV-T2. Settopbox na satelit a normální PC na IPTV. Přepínání mezi různými zdroji signálu tak trvá i 10-20 sekund. Velmi nepohodlné. Proto večer trávím většinou buď na satelitu nebo IPTV (SledovaniTV). Další Settopbox jen kvůli DBV-T2 kupovat nebudu. Až časem novou televizi.

0 0
možnosti
HV

H66o80n87z45a 72V46r32á38n75a

23. 8. 2019 13:24

Takže jste se celý jeden boží den nemohl dívat na fotbal? Šmarjá pano, to je strašná tragedie. Tedy by Vám O2 měla vrátit nějakých 7,- Kč a místo toho jste dostal poukázku na 500,- do O2 prodejny? Hmmm . Já bych teda tsky raděj těch 7,- Káček...

5 1
možnosti
AN

Přišlo mi to taky. Co bych c si tak mohl koupit? Asi nic, na fotbal nekoukám, jo šoupli mi tam golf, aby naštvali manželku, taky dobrý :-)

0 0
možnosti
Foto

Kupodivu ale těch pět set dají i těm, kteří u nich v rámci letní akce měli TV zadarmo.:-)

1 0
možnosti
JS

Jo to je vtipný, včera to zrovna kolegové řešili, docela výsměch..

0 1
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,05
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.