Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Je to obyčejný hlupák. Kdyby byl jen trochu chytrý, pokorně by přijal trest a mediální pozornost by utichla. Po polovině trestu by ho pustili a tak mohl být už minimálně čtyři roky na svobodě v klidu a v pohodě. Takhle ho to stále čeká a má to pořád před sebou.

Další kandidát na podobný osud momentálně vede naší vládu.

2 0
možnosti
Foto

Já teda nevím, ale proč by měl být chlap ten, který se nechá zavřít, co je na tom chlapského?

1 0
možnosti
PP

To bude asi tím, že jste ženská.

0 0
možnosti
Foto

Janoušek patří mezi elitu? To snad ne.

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

KM

Ale p. Flaško, vždyť já přeci povětšinu svých příspěvků směruji na téma aktuálního titulku, i úvodního odstavce, vycházeje ze své zkušenosti.

Vy jste si vzal na mušku svrab, který je mezi "údajnými" elitami, i když zrovna v případě p. Janouška se o elitě dá hovořit s jistým despektem. A já díky Vámi předloženému tématu, neboť bohudík tak vysoko jako Vy nevidím, jsem se zaměřil do oblasti, která je díky mé zálibě ve čtení krásných literárních děl, která jsou zde prezentována, včetně těch stručných jakými jsou mnohé zdejší diskusní vložky, jsem se zaměřil na reakce s jakými se setkáváme zde, když někdo z nás diskutujících vloží přímý dotaz, či připomene veselé až komické příhody s nimž se u řady zde se prezentujících literátů a diskutérů setkáváme.

A stejně jako je Vaším cílem aby se elity na které se zaměřujete zamyslely, tak i mým záměrem je vyvolat zamyšlení v nižším patře naší společnosti, která se scházívá zde na na této pavlači, jak to přesně nazvala a mne poučila jistá místní penzistka, které se jinak vznešeně nazývají "blogy" a k nim otevřeným diskuzím v nichž se připojuje řada diskutujících se svými mnohdy zmatenými a zmatečnými příspěvky.

2 0
možnosti
Foto

Upozorňuji pana Martince stejně jako p. Horáka, že tu nemíním mít nějaké vzájemné vyřizování si účtů. Buď budete psát k tématu, nebo Vás budu i nadále mazat.

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

OF

Chlapci, já ale obdivuji Janouška, jak bojuje se zákeřnou nemoci.

Co když to má za pár ?

Jistě je to padouch, ale zároveň tvrdý chlap.A to já třeba nejsem.Často umírám i při chřipce.Myslíte ,že Janoušek " nabija nas v butelke ", jak říkají Poláci ?

/ Nabijać kogoś v butelke- zarazit někoho do flašky- vodit za nos,šidit/

Já si nemyslím. Přejme všem zdraví a dlouhý život. Slunce v duši.

Mám vás také všechny rád.;-D;-D;-D Váš troll Ondra.

0 0
možnosti
KM

Pane Flaško, po přečtení Vašich, ale i řady diskusních příspěvků jsem si dovolil vložit sem výše uvedený odkaz se sdělením, že podobné se odehrávají za přítomnosti zdejších a jim podobných diskutujících prakticky u všech zdejších angažovaných článečků. Je mi divné, že diskutující, kteří odpovídají všemu co je nad odkazem uvedeno si nevyhrnou rukávy a nevrhnou se do přímého boje za svou svatou spravedlnost.

...a úsměvná je navíc skutečnost, že dokonce i z fotografií které jsou u článku připojeny se nechá nalézt při troše dobré vůle i určitá fyzická a možná i duševní podobnost s aktéry sporu uvedeného ve zmíněném, tehdy vydaném článku.

2 0
možnosti
MS

Souhlas.R^R^ Janoušek si myslel, že si za své prachy koupí všechny a všechno. Z toho pramení i ta jeho bohorovnost, s jakou sedl na kolo a vyrazil na výlet ve 30 stupňovém vedru bez zdravotního asistenta. To policejní sledování byl od soudu velmi dobrý počin. Možná by mu teď za jeho jasný úmysl vyhnout se zbytku trestu mohli ještě něco přidat.

10 0
možnosti
PN

Naprostý souhlasR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,89
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.