Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

KL

A není to fuk? Pište pro radost a pro nás, co psát neumí, ale rádi si poctou, ne pro nějakou karmu.

0 0
možnosti
Foto

Nejde primárně o karmu, ale o případné podvody.

3 0
možnosti
Foto

Zdravím,

dostal jsem se k tomuto blogu až pozdě (dnes), ale v podstatě se rovněž domnívám, že je to tak, jak píše pan Petřík, dím citaci...Ona je tu skupina blogerů, která si ty články navzájem sdílí na zeď a to jim samosebou čtenost i karmu zvyšuje, zvlášť je li článek sdílen ve vlastní sociální bublině.Vlastně je to docela promyšlené a nic proti ničemu dle mě.Takže zde zmíněná citace:Osobně si též myslím, že jde o špatnou synchronizaci hlavně během první hodiny, protože karma i čtenost často naskakují skokově a později se tyto údaje srovnají.

1 0
možnosti
JJ

J40i26ř88í 83J75o52h54n

26. 9. 2019 10:25

Je to zajímavé. Bylo by zajímavé znát reakci redakce. Možná je někde chyba v algoritmu, nebo ve Vašem vzorečku. Nemám čas to přepočítávat.

P.S. Alespoň v tomto blogu umožňujete diskusi. Divím se lidem, kteří zvyšují karmu blogu, pod nímž autor diskusi nepřipouští.

0 0
možnosti
JN

Výpočty pana Flašky nejspíš správné jsou. Pokud tedy stále platí, že karma se počítá tak, jak je uvedeno v tomhle informačním blogu:

https://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=30941

Že by však bylo dobré, aby se k vzniklému problému vyjádřil někdo z kompetentních osob, v tom s Vámi souhlasím.

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, mám Vaše blogy ráda a současně se Vám obdivuji za Vaši bezprostřednost, jak užíváte svobody slova, která tu dříve nebylaR^R^R^

2 0
možnosti
JN

K přečtení tohoto blogu jsem se bohužel dostal až dnes, ale cítím potřebu na něj zareagovat. Už jen z toho důvodu, že se v něm snažíte strefovat mimo jiné i do mě - na základě toho, že jsem se o výši karmy pana Petříka zmínil v diskusi pod blogem paní Kaltsogianni. A nikoliv poprvé jste se pane Flaško projevil jako velmi zdatný manipulátor.

Já jsem tam totiž konkrétně napsal:

Josef Nožička 55196

Blog

A co teprve průběžné skóre pana kolegy Petříka za jeho dnešní blog:

https://jaromirpetrik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=727689

(aktuálně karma 44,54 při 1482 přečteních)

Což jsou čísla, která mi na zdejší poměry opravdu přišla hodně vysoká, ale na rozdíl od těch, které ukazují printscreeny ve vašem blogu, nikoliv reálně nemožná. Odhadem bych řekl, že při karmě 44,54 by při 1482 přečteních kliknul na karmu zhruba každý druhý čtenář.

0 0
možnosti
JN

Já opravdu nemám během dne tolik času jako vy, abych detailně sledoval, jak roste karma u jiných blogerů a ještě přitom pořizoval nějaké printscreeny. Já také počítat umím a souhlasím s vámi, že dostat např. karmu 33,2 při 80 přečteních nebo 40,5 při 308 přečteních je reálně nemožné.

Z čehož vy jste vyvodil závěr, že někdo s karmou podváděl, a naznačujete, že to nejspíš byl pan Petřík za možného přispění některých jeho sympatizantů včetně mě. Ovšem jelikož (i když s vašimi politickými názory téměř nikdy nesouhlasím) vás považuji za inteligentního člověka, čekal bych, že se zamyslíte i nad tím, jak by to pan Petřík mohl zařídit.

1 0
možnosti
Foto

Komu záleží na karmě? Buď je to čtivé, zajímavé, inspirativní a může to mít karmu třeba nula a nebo je to ztráta času a karma na tom nic nezmění. Nebo Vy snad čtete nesmysly, protože mají vysokou karmu?

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 1
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

1 2
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Jen tak pro mou informaci, off-topic a asi je to blbý dotaz, ale mohl by mi někdo prosím jednou dvěma větami objasnit funkci zdejšího Hyde Parku? Nechci dotaz směrovat rovnou na redakci. V pravidlech se píše, že články v HP se týkají provozu blogu atd., ale očividně jsou zde i články úplně jiného charakteru. Je mi jasné, že se obecně jedná o témata/texty kontroverzní, ale existuje na to nějaká specifikace nebo klíč, podle kterého redakce články do HP přesouvá (pokud je tam teda nedá autor sám)? Díky. Pardon, že to píšu sem...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,40
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.