Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Každý člověk má právo na soukromí a proti tomu stojíte vy jako veřejnost s požadavkem na info o zdraví politika. Zejména bych tento poždavek chápal před volbami. A jestli o to mám zájem tak bych si asi patrně si asi nějaké info uměl sehnat min, jeho delším sledováním

Pokud je politik ve fci, tak se domnívám, že jeho zdravotní údaje by měly být chráněny a to třeba z důvodu národní bezpečnosti.

Pokud se zveřejní zdravotní záznam, jaký bude přínos? Bude to nutit politika, aby více přemýšlel o svém zdravotním stavu, pozitivním příkladem může být bývalý předseda KDU. Nebo je to požadovaná info proto, aby mohl býti politik ze své fce odvolán? Což se domnívám, že je to důvod,proč chcete znát info o zdr.stavu MZ.

V případě MZ je pravda, že již před volbami nepůsobil příliš zdravě, což opět zavdávalo příčiny k dalším spekulacím, nebo dokonce k poněkud nízké umělecké tvorbě jednoho zhrzeného písničkáře, nebo zprávě o nevylečitelné nemoci od jednoho opozičního politika.Jsem sám zvědav jak dopadne toto soudní řízení,bo MZ asi údaje nedodá a bude požadovat důkaz obžalované strany.

Když jsem byl ve státech lokální politici většinou otevřeně hovořili o svých potížích a pokud by to byl uzus i u nás nic proti, ale zatím tento kurz nenastal a existuje li v legislativě tento požadavek, měl by být naplněn, neni li tomu tak je to jen na MZ.

1 0
možnosti
Foto

Absolvovat čtyři televizní předvolební debaty, tak to už představuje značný nápor na fyzičku.

0 1
možnosti
Foto

Pamatujete? "A nyní zpráva o zdravotním stavu prezidenta republiky, armádního generála Ludvíka Svobody" :-)

KarmaR^

6 2
možnosti
Foto

Tak v r. 1968 vypadal armádní generál, prezident republiky Ludvík Svoboda docela obstojně. Ale to vy si pamatovat nemůžete.

2 1
možnosti
MB

Opustil jsem svou obezřetnost - nebrat Miloše vážně. Jsem naivní ! Myslel jsem si, že se bude soustředit na 30 let naší Svobody. Omyl, připravuje se na 28 říjen - vyznamenání. Řád Bílého lva se objeví na prsou žháře. Sám jej tak nazval, když mu předal Zemi spálenou ! Jsem i rád, staré časy se vracejí ! Kdo chce podpalovat - sám musí hořet ! Předpokládám, že pak se Miloš vydá opět - na ozdravný, rekondiční pobyt. Je to logické. Po říjnu se blíží vánoce a k tomu zase nějaká řeč. Tedy tam musí pobýt ! Rovněž zapáleným jsem, půjdu něco vznítit - žádná křeč ... :-)

5 0
možnosti
PD

Žije mezi námi skupina obyvatel, která Zemanovi uvěří jakýkoli blábol a bude ho vášnivě a nekriticky obhajovat čili jeho hlášky jsou jen pro jeho fanklub a ti ostatní nechť ho ignorují.

10 0
možnosti
Foto

Kdyby to byla jenom skupina, tak by to bylo ještě dobré. Ale ono je to 30 procent ;-(

4 0
možnosti
Foto

J56a37n 82P68e98c83h85a

18. 10. 2019 15:05

Já už jsem se ve vlastním zájmu dostal do fáze - vše, co se děje kolem prezidenta, naprosto ignorovat. A nepřipouštět si, že kdyby dnes byly volby, většina občanů by ho opět zvolila. Možná je to schovávání hlavy do písku, ale cítím se lépe.

11 0
možnosti
PS

P14e95t31r 74S59k72á83l10a

18. 10. 2019 15:02

Ano, evidentně jsme považováni za hlupáky. Jinak by nám přeci nemohly být průběžně předkládány nesmysly jako "mám prostatu jako panic" nebo "cukrovka mi odešla patrně proto, že jím často sladké.." a teď nově, že je všechno v pořádku, jen známky dehydratace. Opravdu si někdo myslí, že výrazné zhubnutí svědčí v tomto věku o dobrém zdravotním stavu?

13 0
možnosti
PL

P61e77t78r 26L40a25n54g29e20r

18. 10. 2019 14:47

Pošetilče, lež je náplní práce politiků...

4 0
možnosti
JP

J92a63n 82P46a52v64l70í12k

18. 10. 2019 14:29

Odpověď na otázku v titulku: 1. Lež je hlavním komunikačním prostředkem našeho prezidenta i předsedy vlády a jejich služebníků, 2. lež je poptávaná příznivci našeho prezidenta i předsedy vlády a přispívá tak k uspokojování jejich základních potřeb, 3. lež je výrazem arogance našeho prezidenta i předsedy vlády a jejich služebníků vůči odpůrcům politiky založené na destrukci normálního prostředí.

18 0
možnosti
MK

Nemáme jako občané této republiky právo vědět pravdu o skutečném zdravotním stavu hlavy státu a nejvyššího velitele naší armády?

Zdroj: https://flaska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=732185

Já fakt nevím - máme nebo nemáme právo? Kde se to dá zjistit?

Btw. na kapačky se může dostat i normální pacient, když mu to doktor napíše.

3 1
možnosti
MV

Vidíme a máme zkušenosti. At na Hradě mlcej. Bude to lepší než lhaní.

4 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,95
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.