Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

S nadhledem lze konstatovat, že život člověka je stejně důležitý jako život jakéhokoliv jiného tvora na Zemi.

To pouze my sami se namyšleně považujeme za důležitější.

Z hlediska přírody jsme pouze přemnožený druh, který likviduje ostatní živočišné druhy a příroda to zatím sama nedokáže regulovat.

1 0
možnosti
IK

Šelma se toulá krajinou nejméně několik týdnů a člověka ještě neohrozila. Zřejmě dává přednost jiné kořisti. Ačkoli uznávám, že nepůvodní druhy nemají v krajině co dělat, také bych neargumentoval na prvním místě ohrožením lidí, zvlášť když se jim šema očividně vyhýbá.

2 0
možnosti
MK

V létě se puma toulala u nás na Vysočině. Byl okolo toho rozruch, který časem odezněl aniž by byla puma polapena.

Docela by mě zajímalo, jestli je to ona. Nechce se mi věřit, že by v Česku žilo takových šelem více.

1 0
možnosti
Foto

A není to třeba šelma sedlák? ;-D

0 0
možnosti
PL

P33e59t79r 10L91a96n13g54e96r

23. 10. 2019 5:22

Koukám, kolik lidí si z vašeho blogu dělá nehezkou srandu. Rv

0 1
možnosti
KL

Nechci se rouhat, ale za některé lidi bych fakt vyměnila párek papoušků. S těmi je alespoň legrace.

1 0
možnosti
MK

Nejnovější zprava: je to puma, běhá mezi Jabloncem, Tanvaldem, Kořenovem, jedné paní skočila před auto, puma neumí lovit, protože ji měla nějaká majitelka a puma utekla. Zákaz vstupu do lesů. Rádio Jerevan. Konec hlášení. :-P

7 0
možnosti
Foto

Je to teorie, ale: když zabiji medvěda a praskne to na mě, tak dostanu mastnou pokutu. Co by mě zajímalo, je to, kdyby ten medvěd zabil mě, jestli by moje rodina od státu dostala alespoň také tolik.;-):-)

0 0
možnosti
Foto

J41a51n 21P90r78a46ž48á80k

22. 10. 2019 20:19

Vyhlaste poplach mezi vsemi jizerskymi mysmi. Objevila se ponekud prerostla kocicka, ktera se je chysta vsechny snist.

3 0
možnosti
MK

Vy se smejete, ale v Kořenově prý už byla a do Polubneho je to kousek.;-D Ale klid, prý je zpátky v Jablonci. ;-D

1 0
možnosti
Foto

J79i43ř90í 46K65a21r34b23a82n

22. 10. 2019 20:14

Tak třeba ve Spojených státech a v Kanadě žijí pumy a medvědi. Nepochybně představují pro lidi vážné nebezpečí, občas se i stane že někoho usmrtí. Správně, všechny vybít! Divím se že v Americe na to ještě nepřišli ...

3 0
možnosti
MK

No, ona ta lokalita je hodně navštěvovaná turisty a obyvateli města, je tam restaurace., rozhledna a jestli tam lidi přestali chodit, tak majitel hospody může být naštvaný. A myslím, že odtud vane vítr.

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,22
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.