Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

Tak kolik se přijme nových úředníků na stanovení zastropování ceny?

Nebylo by prospěšnější naopak úředníky uvolnit pro posílení řidičů aby se nemuselo rušit či omezovat dopravní spojení a zrušením dotace prostředky použít na motivace potřebného povolání a nechat na lidech jak využijí své finance ve stáří:-P

1 0
možnosti
Foto

Nemusíte přijímat žádné úředníky.

0 2
možnosti
Foto

J40a79n 32P62e68c58h39a

29. 10. 2019 20:39

R^ Trefně jste to vystihl. Ono je hezké vymyslet naprosto zbytečné, ovšem velmi populistické slevy na dopravu. Jenže když se to pořádně nedomyslí, pak se stane to, co se zřejmě stalo. Soukromí dopravci se totiž v podnikání chovají stejně jako pan premiér, snaží se najít díry v pravidlech, díky nimž mohou navýšit svůj zisk. Proč se tomu pan premiér tak diví?;-D Ale vážně - tyhle slevy by bylo nejlepší okamžitě zrušit. Nikoho to nevytrhne a pro zdraví trhu by to bylo nejlepší!

11 0
možnosti
Foto

Takže pro zdraví populace je nejlepší nejezdit vlakem?

0 3
možnosti
MV

"... a co mu zbejvá, když mu nezbejvá? "

reaguju na headline Vaseho blogu

p.s. to si asi Mara rval vlasy, kdyz se docetl, co je jeho kamos premier schopen pustit do luftu bez Marova dohledu...

4 0
možnosti
PK

Omezím se na "důchodce", Koncepce slevy, kromě lákání voličů, vycházela z předpokladů:

- poměr důchodú a mezd bude neustále klesat a tak je lidské podzim života seniorům nějak oslazovat

- ve většině případů nevzniknou nějaké extra vyšší náklady, vlak (autobus) jede stejně

Pokud vím tak i německé dráhy poskytují zajímavé slevy pro důchodce ale zjednodušeně nemohou slevu využít v ranní špičce. Pochybuji, že platí i pro vlaky typu Railjet či Pendolino. To všechno se mělo zvážit a nedávat slevu 75% ale třeba jen 50. Bohužel se musí počítat s tím, že se v Česku šidí nejen v hospodách.

I ODS-Stanjura prohlásil, že je to především dotace dopravcům, kteří by jinak řvali - nejsou prachy na vyšší mzdy, nebudeme jezdit atd. a kupodivu letos ke klid. No a ještě na to důchodci přispějí 25%.

0 0
možnosti
Foto

Omezím se též na důchodce. Koncepce slevy byla absolutně NEspravedlivá! Část důchodců ani nevytáhne paty z domova, mnozí ani z postele. Valná část vůbec nikam nejezdí. Další část sice jezdí, ale autem. A část z těch, kteří jezdí, vyjedou si párkrát do roka (k těm patřím i já). Takže chválit si tento kravinizmus může opravdu jen hrstka, která tráví podzim svého života v hromadné dopravě, cestujíc denně křížem krážem napříč republikou.

3 1
možnosti
Foto

Nemohu si pomoci. Pan Babiš je obdařen vysokou inteligencí v případě, že mlže on sám někdy sosat. Jinak jde o podprůměrného jedince.

10 1
možnosti
Foto

Jsem přesvědčená, že ani to není z jeho hlavy, ale někdo mu to radí. Jeho inteligence je dle mého spíše podprůměrná. Je tak na úrovni Bilaka a Jakeše.

5 1
možnosti
Foto

Babiš se opičil po Slovensku a jedná se o vysloveně vyhozené peníze.

1 0
možnosti
Foto

Podle mého dopravci mohou vydělávat na těchto dotacích velmi jednoduchým způsobem, který jim nikdo nemůže dokázat.

Uvedu příklad: dopravce vyúčtuje 100 jízdenek v nedotované ceně 100 Kč. To znamená že je prodá po 25 Kč, takže za ně utrží 2500, které dá ze svého, protože ten prodej byl fiktivní. Nicméně stát mu pošle na dotacích 7500 Kč. On si z toho vezme své "náklady" 2500 a 5000 je čistý "dotační" zisk. Podle mého je to jistější než dotace na Čapák. Nebo je tam někde chyba?

Jinak samozřejmě karma.:-)

4 0
možnosti
Foto

To asi nebude tak jednoduché, musel by do toho dát zdaněné peníze (přes nějaké fyzické osoby), zkrátka cash do pokladny na jízdenky bez místenek (aby si neblokoval prostor pro skutečné cestující) nebo na fiktivní sedadla.

No a když ty peníze bude chtít těm, co to fiktivně koupili, vrátit, tak z nějakých vyplacených peněz (třeba formou odměny), ale to jsou zdaněné a pojištěné peníze - tedy stojí více méně dvojnásobek (viz superhrubá mzda).

Takže stát pošle dotaci 7500, ale dopravce to stojí 5000, nikoliv 2500, a ještě do toho musí namočit řadu lidí - bílých koní, kteří všichni musí dostat i nějakou další odměnu jako držhubné. To ještě sníží ten hypotetický zisk 2500.

Nebo ty peníze na fiktivní jízdenky musí dopravce vyvést z firmy jiným způsobem, což ovšem je další nelegální krok ve schématu.

A tohle by musel dělat v rozměrech nejméně o 3 řády větších - takže ne 100 jízdenek, ale 100 tisíc jízdenek. To se provalí a "naši na ně kleknou", ovšem v tomto případě oprávněně.

0 0
možnosti
Foto

To je problém všech etatistů, kteří si dokáží ospravedlnit určité nemorální činy s tím, že jde o vyšší dobro. Je jasné, že každý vidí to dobro trochu jinak. To samé je to s dotacemi, které mohou být, protože existuje nemorální způsob jejich financování a tím je zdanění.

2 0
možnosti
PV

P62a81v54e94l 88V70é92b72r

29. 10. 2019 15:48

Inu, podle našeho pana premiéra je špatná ta dotace, která nejde do Agrofertu.

13 1
možnosti
Foto

To zastropování se může dít následovně: Ministerstvo stanoví, kolik může být jízdenka za kilometr, a na tuto cenu dá dotaci. Takovéto zastropování není na škodu.

0 5
možnosti
PV

P88a25v36e22l 56V22é41b79r

29. 10. 2019 15:47

Inu, slovo socialistického agitátora.

10 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,89
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.