Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JG

To jsou taková krásná opravdu lid spojující slova tenhle váš článekR^.Ptal se mě včera v diskuzi pan Dvořák, zda-li jsem si všimla kolik vychází nenávistných článků - no, všimla.Jenom mám pocit, že se na nás valí spolu s tou pravdou a láskou.:-/ Hezký den

16 1
možnosti
ZD

Článek o vlacích dobrý. U politiky vám pravidelně ujíždějí nervy. Ta naše malá středisková demokracie otevřela vrata úplně všem, bohužel. Přečtěte si blog pana Kroupy o důstojné ohleduplnosti a respektování svobodných voleb. Pak si promítněte do jakého prostředí by oba pánové asi tak přišli a jak by se k nim okolostojící chovali. Důstojně jako představitelům se kterými nesouhlasí ale respektují je? Po čem voláte - po křiku, výlevech emocí a ostudě kterou by pochopitelně v médiích patřičně rozmázli? Váš článek je sám velmi nedůstojný a nehodný dospělého muže. Voláte po veřejné ostudě. Podobní lidé by na příjezd těch jmenovaných čekali v jednom šiku a podle toho by se také chovali. Vámi presentované postesky nevedou k nutné změně. Pravidelně plní bulvární tisk a poskytují potravu věčně hladovým médiím. Ještě zveřejněte článek o tom jak vedení státu rozděluje společnost a ukázka schizofrenie bude úplná.

28 3
možnosti
JO

A čím to je? Že většina těch, kteří ty naše dva vrchní papaláše podporují tam nebudou? Nemají co slavit? Asi nemají.

0 1
možnosti
JV

J31i89r10i 96V93r62a75b16e54c

14. 11. 2019 6:56

R^R^

V solidních státech nemožné ! Jak bylo vidět při oslavách pádu Berlínské zdi.

2 0
možnosti

Já myslím, že už byste si s tím měl zajít k doktorovi.

10 7
možnosti
Foto

A k tématu by něco bylo?

2 0
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,79
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.