Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Líbí se mi, jak níže pan Bicera za nadšeného souhlasu Standy Nováka cudně zamlčuje, že v letech 2008-2013 byla celosvětová recese. Pokud bychom měli v čele MF nějakého Andyho, tak by to vypadalo dnes podstatně jinak. Třeba v Řecku ve stejné době šly pense na polovinu, u nás se akorát nezvyšovaly. Atd.

Ale svědci Babišovi budou přísahat i na to, že Čapí hnízdo prostě není Andrejovo, i když to veřejně prohlásil.

Tož tak.

14 2
možnosti

J52a19n 57Z21i22e24g21l67e77r

21. 11. 2019 16:25

Po Standovi Novákovi Tome nemůžeš chtít nějaké duchaplné vyjádření. ;-D;-D;-D

8 3
možnosti
Foto

Víš, já to po něm nechci, ale stále mne udivuje, jak jsou někteří umanutí. Vzpomínám si kdysi na rozhovor s Janem Kalvodou. On byl tehdy v týmu, který řešil rozdělení ČSFR. Oni snášeli řadu argumentů, proč je to blbost. A když už Slováky umlátili argumenty a oni neměli čím reagovat, tak Augustin Marian Húska řekl památnou větu: "Lud Slovenska si to praje". A na tom všem to skončilo. Jinak řečeno, když ho miluješ, není co řešit.

6 1
možnosti

S J. Kalvodou, poslancem ČNR jsem měl možnost jej potkávat poměrně často, v době kdy ještě používal titul JUDr.. Nicméně z mého pohledu šlo o člověka poměrně velice slušného, se značným rozhledem, a schopného komunikace prakticky s kýmkoliv.

A. M. Húsku jsem neměl možnost poznat, nicméně mohl byste uvést zdroj oné k Vámi uváděné památné větě: "Ĺud Slovenska si praje."?

Já pamatuji, že z české strany v době řešení vzájemných vztahů našich národů bylo navrhováno a požadováno vyhlášení společného součtového referenda, za něž se výše jmenovaný "rádoby JUDr." aktivně zasazoval, a byla zde určitá snaha z české strany v tomto případě o vyloučení tzv. "majorizace", která byla zárukou rovnoprávnosti slovenského a českého národa při hlasování v bývalé Sněmovně národů tehdejšího FS a tento návrh a případné uskutečnění referenda by zaručil jistým způsobem převahu početnější z oněch dvou zúčastněných stran.

Možná i proto došlo k řešení, k němuž došlo a naše dva národy se rozešly každý svou vlastní cestou. A myslím, že to za dané situace bylo reálně nejobjektivnější řešení a náš vzájemný, mírový rozchod by mohl být, a je skutečně příkladem pro celý civilizovaný svět.

A byť si o celé věci můžeme myslet každý své, pak myslím, že přátelství mezi našimi národy to posílilo a ani jeden z tehdejšího federálního spolku si myslím nemůže na výsledek a řešení nakonec stěžovat a myslím, že nakonec toto řešení až taková "blbost" nebyla, jak nám ukázal čas.

3 0
možnosti

:-)........Tome, můžeš ho chtít jedině po Zieglerovi který zase dnes zplodil článek který se vylíhl v noci v jeho hlavince.

Je to povídka, neodzrojovaná, neboli JPP,( pro neznalé.....jedna paní povídala)), a pořád si o sobě myslí, že je "renomovaným" novinářem!

Ale také si rád podiskutuje a ostatní se baví. Hlavně já! ;-D;-D;-D

2 0
možnosti

J42a17n 92K54o39z44á14k

22. 11. 2019 0:23

A proč si myslíte, že vaše jsou duchaplné?

2 0
možnosti

Fandí přece té správné straně a tudíž má vždycky pravdu.

1 0
možnosti
Foto

Nejduchaplnější má přeci vždy a všude komik Rozsíval ;-D.

2 1
možnosti
Foto

2004 -93,5, 2005 -56, 2006 -97,3, 2007 -66, 2008 -19 . Průměr na rok 66 mld. Bez krize.

2 1
možnosti
Foto

Sám nemínusuji. Někdy mne ale ti mínusáři opravdu pobaví. Nechápu, co tímto mínusem chtěl Otík říci.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,32
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.