Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Občané mohou začít ;-)doufat, že vlna slev se bude týkat nejen dopravy, ale například i zdravotnictví. A podobně, jako třeba Vincentku, budou nám lékaři brzy psát recepty s nulovou úhradou /tedy plně hrazené pojišťovnami!/ na plzeňské pivo, francouzské koňaky, skotské whisky, lanýže, olivy, camemberty, parmazány a podobně...;-D

2 5
možnosti
JZ

J33a61n 84Z76i57e86g39l27e30r

29. 11. 2019 12:06

Zasloužená karma R^:-)

3 5
možnosti
MB

Práce s dobrem je oblíbená. Je to jako s mincí ! Na jedné straně je = Tobě konám dobro ! Na rubu = No a tobě logicky nedobro. Pojem Zadarmo neexistuje, že ANO! Slevy, benefity, úlevy být mohou, proč by ne. Může je ovšem dát ten, kdo službu - výrobek, poskytuje. Je to pak Jančura, Leo, nebo České dráhy. Klasika, oželí své marže a nabídnou se. Situace je zcela opačná ! Slevy jim naopak zisky navyšují ! Přemýšlím, kdo to ovšem platí ! Panebože, to jsem zase já ... !

V rubrice ekonomika, zase přichází Guvernér ČNB Rusnok. Říká, že Daň z nemovitosti je nízká a kdo vlastní více bytů - Tak by mu to zvýšil radikálně! V jakém státě to vlastně žijeme ? Vláda říká, že nemáme kouřit, ale zase pít pivo. Kdo má možnost, tak jezdit vlakem. O byty se nestarat, na důchod se nepřipravovat, na děti nemyslet a už vůbec neinvestovat ! Vše bude se slevou - zadarmo a dotováno ! Vyrážím tedy na nádraží ! ... Tak to bude lépe ! :-)

9 2
možnosti
Foto

Nechci slevu zadarmo! ;-D

4 3
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,70
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.