Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čím bych ale začala, konečně mu definitivně zastavit přísun jakýchkoli státních peněz, které mu stále vyplácíme, přestože z EU už je očividně nedostaneme. Stačí, o co obral ČR doteď. Je naprosto nepřijatelné, aby pobíraly jeho podniky nadále jakékoliv dotace, protože EU má jasno. A pak mu okamžitě vystavit splátkový kalendář za to, co stál nás, daňové poplatníky!!!

18 3
možnosti
PK

No já být tak dobře informován jako vy,rovnou bych šel podat TO..

6 4
možnosti
Foto

Řídit stát jako firmu. To je ono!

Pan majitel to patrně má jako jednu ze svých filiálek a dle potřeby "přesouvá prostředky" z firmy do firmy! ;-D

9 2
možnosti
PK

ale Trump činí totéž a podle mě Mike Blomberg bude řinit v nej demokracii na světě stejné ---

1 4
možnosti
MK

Vypadá to jednoduše, ale Babiš odněkud ty dotace dostat musí. Jinak by zkrachoval. Takže nyní je na řadě k oškubání náš český rozpočet. Ze kterých jeho kapitol asi bude čerpáno?

Nedávno jsem zaznamenal případ, kdy pacientka po operaci nádoru a následné chemoterapii nedostala ani částečný invalidní důchod. Moc volných peněz už tedy v rozpočtu nezbývá. Dojde už tedy konečně i na koblihy?

13 2
možnosti
Foto

Ono to vlastně není tak dávno, co vláda ČSSD, ANO, KDU-ČSL na konci svého působení ještě odhlasovala státní rozpočet, v němž byla jedna taková hezká kapitola - 2 miliardy přímých dotací pro "Agropotravinářský komplex" ;-D

To se to, panečku, podniká, s takovým futrováním od státu!

7 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,77
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.