Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^Také jsem měl vůči Havlovi určité výhrady. Z těch mne ovšem velice rychle vyléčili jeho narcistní následovníci ( a dnes i někteří jejich potomci).

10 1
možnosti
JB

Havel blábolil hovadiny!!

3 17
možnosti

Zato z vás padají perly.:-/Rv

13 2
možnosti
MB

Už o tak bývá. Za V. Havla se zapalují svíčky. O kus dále na Hradě někdo sedí a do svíčky zase čumí. K událostem 1968, 1989 mlčí. Praví, že již všechno řekl. Ve čtvrtek si opět sedne do Barrandovské budky a zase něco dopoví ! Já vím Miloši, je to trýznivé. Dostanu se do dějin - nedostanu ... ? :-)

16 1
možnosti

Dostane, ale ne jako zářná osobnost.:-)

4 0
možnosti
JH

Jako dramatika a disidenta si VH dodnes vážím, navzdory všem těm trapným snahám udělat z něj dodatečně světce.

Také ale musím hned dodat , že i výčet jeho přešlapů by byl docela dlouhý - ovšem, pravda, nikdo není dokonalý!

Těch třicet let demokracie si rovněž báječně užívám, ale rozum do hrsti, ta Havlova zásluha na tomhle daru z nebes, je fakticky zanedbatelná.

To už jste pane Flaško zapomněl, že komunismus se před těmi třiceti lety najednou zhroutil všude kolem nás - v Rumunsku, Bulharsku, dokonce i v Albánii ...a VH v tom opravdu, ale opravdu neměl prsty:-)

VH může být součástí našich díků, ale hlavní roli bych mu rozhodně nepřipisoval:-/

3 3
možnosti
Foto

Každý národ potřebuje hrdiny, aby měl koho uctívat. Nemá-li je, udělá je.

4 0
možnosti
JL

Četl jsem jeho citáty. To je něco tak nadčasového. A bohužel to hodně pasuje na dnešní dobu.

12 0
možnosti
JM

Karma. Vidím to podobně jako Vy. Václav Havel měl své chyby jako každý člověk.

Ale dnes nám člověk jeho formátu chybí.

21 1
možnosti
JL

Vždy v tento den, zapaluji svíci a vzpomínám.R^

11 1
možnosti
RE

R^A karma, hlavně za poslední větu.

11 0
možnosti
DH

D19a69v58i32d 43H54o92r42á38k

18. 12. 2019 17:19

Píšete, že " - nikdo se již nemusí bát, co se mu stane kvůli jeho názorům."

Zdroj: https://flaska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=739649

Tak se prosím laskavě podívejte na dnešní diskusi u ráno vyšlého článku pana Dr. Vodvářky. Sám a na vlastní oči uvidíte jak i v dnešní době může dopadnout člověk, který vysloví vlastní názor.;-(

5 10
možnosti
Foto

Pane Horáku o Vás svůj názor mám. Předpokládám, že tu svůj "yntelekt" budete chtít dnes předvádět ještě vícekrát. Už se na to těším. Legrace není nikdy dost.

9 4
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,78
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.