Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To bylo to krásné pětileté (ne)funkční období ministrování pana Ťoka. Tento pán, mimochodem s letitou zkušeností top managera firmy, která dálnice staví a tedy člověka, který by měl problematice dokonale rozumět, objevil pár měsíců před odchodem z funkce Ameriku! Že prý za pomalou výstavbu dálnic mohou obce a neziskovky! Saprment, co těch pět let dělal? A jaké zákony posadil, aby se mohla výstavba dálnic výrazně urychlit? Nehledě na to, že máme také velký deficit v modernizaci železničních tratí... ;-(

4 1
možnosti
MJ

Bohužel, je to tak.

5 0
možnosti
RP

Stěžujte si jak chcete, ale často jezdíme kolem výstavby dálnice na Polsko a nebo pokračování pražské na Holice a musím je pochválit obzvlášť pokračování té druhé opravdu jede R^R^..

0 0
možnosti
Foto

Jakmile jednou přijede bagr, tak je do 3 let vymalováno. Ten problém je, že ten bagr nemůže přijet. A ten legislativní problém nám hnutí ANO i přes své sliby už 5 let neřeší.

0 1
možnosti
OF

Maďarsko má o 1 mln obyvatel méně při srovnatelné rozloze.

Iskolaba megyunk , tanulni !;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Nem seretem fekete! :-P

0 0
možnosti
DR

Máte pravdu, byť ta vina samozřejmě není jen na ANO, ale i na vládách předchozích a je úplně jedno jestli byla pravá nebo levá.

Proto navrhuji vyslat na zkušenou parlamentní komisi ke zlému Putinovi a Asadovi. Ten první dokáže postavit 19km most se silnicí i železnicí za tři roky (u nás za tu dobu nepostavíme ani psí boudu nebo nenamalujeme projekt) a ten druhý dokáže provádět generální opravy dálnic tři týdny po místním ukončení vojenských operací.

0 1
možnosti
JZ

Špatně pane Rozsívale, dálnice se u nás staví poměrně rychle. Komplikovaná je příprava. Jinak ve světové tabulce kvality silnic je Rusko na úžasném 114. místě, Česká republika pak na 74. místě. I když ani to není důvod k radosti.

0 0
možnosti

Problém je samozřejmě hlavně legislativa, vč. Stavebního zákona, ale nemalou část viny na tomto stavu má také to, že zde není žádná firma, která by měla pro stavby takového rozsahu odpovídající materiální a personální zabezpečení, přesto si tyto společnosti nabírají i více staveb najednou a pak pochopitelně nestíhají (stavby, nebo jejich část pak obvykle přepustí subdodavatelům, samozřejmě za nižší cenu, čemuž pak odpovídá kvalita provedené práce) a pak je tu také oblíbená hra na vícepráce a stát, resp. státní organizace ŘSD a SŽDC (na železnici to funguje podobně) toto vše ochotně platí, bohužel ale z našich daní.

3 1
možnosti
Foto

J31a74k92u74b 51R73o33t97h

28. 12. 2019 18:58

Ukázal jste na několika řádcích frapantní neznalost stavebnictví v oblasti dálnic. Nejste sekční šéf MD? :-/;-D

3 2
možnosti
Foto

J53a15k19u28b 59R89o49t65h

28. 12. 2019 18:16

R^Co byste pořád chtěl? Kam by jako lidi měli po těch dálnicích jezdit? Vždyť potraviny z Agrofertu koupí i přes ulici a Andrejovy podprdy Astratex doručí promptně pošta. ;-D

4 4
možnosti
Foto

J16a87k67u53b 86R19o11t56h

28. 12. 2019 18:19

Jo, abych nezapomněl - slevy na jízdném Babiška rozdala, tak na co dálnice? ;-D

3 2
možnosti
MB

Já Vládu obdivuji ! Často píši, že výsledky nemá - zcela fakticky se to dá doložit. Zřejmě, svou klamavou reklamou, se ji to v oblíbenosti daří udržovat. Opravdu ! S příhledem na příznivé podmínky = NEPŘETRŽITÝ TOK KONJUKTURY ! Výsledky jsou = Uzavření r. 2019 s 30 mld. Kč dluhem, (18 mld bude opět vybráno z Privatizačního fondu po Kalouskovi) + 16 mld. Kč zadrženo no na vratce Daní z DPH.

Nestaví se a neinvestuje ! = Stát bují, sužuje s nesmysly EET a poručníkováním ! Není jediná Reforma užitku ! Naopak, bývalé byly zrušeny ! Žvaní se a se zájmem již obhlíží i kupa šrotu z Rezerv ! Proto říkám, že tato Vláda je jednou z nejblbějších po r. 1989 ...!

Nu, rekordy máme ! V povolování jsme za Afrikou, v ceně bytů nad Evropou, inflace 3.1% !! vysoce nad záměry ČNB a vstupujeme cenami do r. 2012 ! = Ten byl nejdražší - byla Recese ! Babiš dokázal nemožné - V konjuktuře vše dovést do stavu krize ! Rezervy žádné nejsou, zase máme Telefonní seznam ! Národní plán investic - Proč seznam ? Klasika, zavolej do klubu, tam ti sdělí - Bude lépe ! ... :-)

7 2
možnosti
Foto

Podle mého skromného názoru prodlužování délky povolování staveb souvisí s prodlužováním očekávané délky života. Kdo si počká, ten se dočká.

0 0
možnosti
MK

Ale jistě, za vše může vláda, ale že díky ekoteroristům se nebude stavět poslední úsek D1, že díky ním už 20 let není ve ValMezu obchvat, to už nevidíte, ale všichni budou řvát, když stát chce omezit vliv těchto organizací.

https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/deti-zeme-kvuli-posledni-casti-d1-u-prerova-podaly-odvolani/1834795

https://echo24.cz/a/SCMEC/deti-zeme-zastavily-stavbu-d11-stiznost-podaly-tri-minuty-pred-lhutou

Díky ekologistům není dodnes dostavěná dálnice s Rakouskem a to díky žalobám a námitkám ekologistických organizací.

5 0
možnosti
Foto

Martine, přečtěte si poslední větu mého blogu.

6 0
možnosti
PD

P64e80t63r 20D77r14a35p31a68l

28. 12. 2019 17:50

co třrba zmínit, že příprava stavby trvá u nás 12 let? nebo třeba to, že D1 měla být dostavěna 2013, což svatosvatě slíbil bratr Šimonovský a pak si těch 100km musel odšlapat?

1 0
možnosti
Foto

I Vám doporučím si přečíst poslední větu mého blogu a pak se zeptat, co za legislativu vlády za posledních 5 let podaly do parlamentu?

6 0
možnosti
  • Počet článků 1314
  • Celková karma 33,22
  • Průměrná čtenost 2993x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.