Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

A proto asi dělají Helios včetně onoho napojení na e-shop - Flaško, ty jsi fakt hlava... Příště raději piš o něčem, o čem máš aspoň mlhavou představu. Ale čárku za kopnutí do Babiše si udělat samozřejmě můžeš.

5 15
možnosti
PB

P41e83t88r 91B73u44r41i71a87n

14. 1. 2020 15:23

R^ Pamatujete si na ten kratičký reklamní spot v TV na propagaci EET? Běhaly tam takové vystřižené obrázky nemocnic a důchodců. Celkově to budilo dojem práce absolventa měsíčního kurzu PC pro seniory. Tak za ten Andrejko zaplatil někomu 2 miliony korun. Ne za odvysílání, jen za to vyrobení. Tedy 10 let práce průměrného dělníka. ANO, už je líp. Seznamy těch, kterým je líp, jsou k nahlédnutí na recepci hnutí ANO.

23 0
možnosti
PB

P22e77t11r 71B69u70r34i89a74n

14. 1. 2020 15:28

Tak opr., křivdil jsem Andymu. Ten spot nestál 2 miliony, jak jsem myslel, ale 3,5 milionů. Zřejmě jsem byl zalepen nějakou koblihou či co.

Dalších 30 milionů stálo odvysílání.

20 0
možnosti
MB

Ze strany Vlády se nezměnilo skutečně vůbec nic ! Připomínám EET ! - studie sloužící k přípravě výběrového řízení - byla účelově rozdělena na dvě části Pak nebylo nutné vypisovat výběrové řízení. Byla dále držena v tajnosti !. Zabezpečení technického řešení - pro změnu vyhrála firma, která jediná splnila podmínky. Proč by ne ?, když je sama připravovala ... ! (Už to nikdo neřeší) ...

Nyní je třeba sledovat podezřelou činnost Schillerové, ohledně Hrubé mzdy ! Ze zdanění 20.1 % navrhuje 19%. To je sice srandovní zbohatnutí zaměstnanců o 1.1%, budiž. Nicméně co ty nápady daně z příjmu - ze současných 15% na 19% ? To bude zřejmě zase nějaká podpora OSVČ, aby se jim žilo lépe !? ... :-)

19 0
možnosti
Foto

Ta Andyho sekyra se z něčeho zaplatit musí. A tuším, že to je jen začátek.

7 3
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,79
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.