Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na počest pana senátora si dnes dám o cigaretu víc.

2 0
možnosti
Foto

Nevykouřím toho tolik co on, tak 5 denně v průměru. Cigaretu navíc si sice nedám, kouřím podle potřeby, ale vnuknul jste mi myšlenku. Nejsem katolík, nemodlím se za zemřelé, ale s každou cigaretou na něj rád vzpomenu.

1 0
možnosti

Nejsem přiznivcem ODS, ale pana Kuberu jsem měla ráda pro jeho vystupování, názory a také lidskost. Alespoň takto na mne tento pán působil. Je mi to líto, kdyby chtěl kandidovat na prezidenta, určitě by měl ode všech doma náš hlas. Bohužel jeho osud rozhodl jinak. Čest jeho památce a upřímnou soustrast jeho milující rodině.

8 0
možnosti

Malý velký muž! A vám karma.

6 0
možnosti

Nejsem volič ODS ale Kubery ano.

6 0
možnosti

R^ Pan Kubera a také JUDr. Motejl byli pro mě nezapomenutelní, moudří pánové plní lidskosti a pokory. Čest jejich památce.

19 1
možnosti
Foto

R^Tomáši:)

Velkou část příbuzenstva mám v Teplicích. Za pana Kubery se tam změnilo asi všechno. Vzpomínám, jak měla jedna ta teta a havně strýc, reditel zdejšího úcilistě, vzdycky trochu nos nahoru a jak jim fakt chlubením svítily oči...Prostě my máme skvělýho starostu...tovíš...Kubera...to prosté není nikdo jinej, hele co vymyslel...anebo tohle...Tu hrdost na šéfa města, tu podporu, co měl v tom městě, to je příklad pro celou naší kotlinu. Bez skandálů, a když tak trochu skandál, tak jak to uměl bez pardónu komukoliv naservírovat a ještě se u toho bavil nejen on, ale nakonec všichni. Svůj. Svobodomyslný a myslím strašně hodný chlap.:) smuténka. Chybět bude jako sůl.

14 1
možnosti

I51v59o 94L95y45č67k69a

20. 1. 2020 20:45

Myslím, že kdyby on vedl ODS místo Fialy, mohla být někde jinde než v piheli.

6 2
možnosti

Každej máme nějaké představy. Realita je taková, že Kubera šéfem strany být nechtěl - jak jsem jednou zaslechl z jeho úst. Takže Vaše mínění je pouhé "kdyby". A znáte to o těch rybách, rybnících a zadcich, že?

1 0
možnosti
Foto

Kde se objevil v pořadu pan Kubera, tam se nikdo nenudil. Byl to pravý Vodnář, říkal co si myslí a také se tak choval. Uměl žít, užíval si toho co měl rád, tedy svých cigaretek, své rodiny a možnosti býti lidem prospěšný. Malý člověk s velkým srdcem, který se za svůj názor dokázal porvat a když vyšel jako vítěz, z jeho protivníků se nestali nepřátelé. U toho, kdo oplývá zdravým selským rozumem a humor je mu vlastní, to ani jinak nejde.

Jsou politici, u nichž není důležité, ke které straně se hlásí, respektují je všichni voliči. Pan Kubera byl jeden z nichR^.V

27 0
možnosti
Foto

J98a27n 25H80o79r50n78í65k

20. 1. 2020 19:12

Byl to dobrej chlap R^.

24 0
možnosti

I43v25a13n 13M10i63n81á50ř

20. 1. 2020 19:02

Marně vzpomínám, zda máme ještě nějakého jiného politika, který by svým odchodem vzbudil - tolik upřímné lítosti, jako pan Kubera.

26 1
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,32
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.