Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Čest jeho památce. V sobotu jsem s ním prohodil pár slov. Vypadal tak jako vždycky. Pak si na pódiu postěžoval na diskriminaci kuřáků a pochlubil se, že už kvůli kouření nachodil 7 km. Měl hodně vtipný projev někdy o půl jedenácté večer a vůbec na něm nebyla znát únava. Bude mi chybět.

11 0
možnosti
Foto

R^no mysím, že ho snad vyloženě nenávidět nemohl nikdo

17 0
možnosti
JF

J27i60ř95í 79F24o44g42e73l

20. 1. 2020 15:58

Čest jeho památce.R^

A v duchu jeho humoru - stačil jeden volební kongres a......

10 0
možnosti
ZJ

V - slova jsou zbytečná! R^

4 0
možnosti
PK

Z ODS to nejlepší, RIP a hluboký úklon pane Kubero...V

10 0
možnosti
Foto

Nesouhlasím s tvrzením, že z ODS to nejlepší. Řekněme jeden z nejlepších.

7 1
možnosti
JZ

Zasloužená smutná karma. Jaroslav Kubera byl skvělý chlap.

21 1
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,74
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.