Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vlastně velmi jednoduché. Největší zmetkařiny vsech dob se mezi lidmi ve všech patrech spolecnosti i států odehrávaji vzdycky kvůli tomu, když chlap nemá koule. Koule, aby ustál sám sebe v zrcadle. Mně už je celkem jedno, kdo jak komu který kde soud. Mně chybí Něco namísto něčeho, pod čím jako zarámovaným obrazem bohudík nemusím v práci stát a učit...pro mne by to byl protektorát... kdy to Něco pozve dotyčnou k sobě a i klidně mezi čtyřma očima tohle probere s nějakou sebereflexí a touhou ukázat v praxi lásku k těm, co jim jako jejich prezident vládne, tedy že mu na spokojenosti obyčejných lidí záleží opravdu. A že on sám nechce být jejich niterným traumatem. V rámci toho stopne všechny zaangažované podržtašky, co nesahají paní Kaslové ani po kotníky, věci jako hlava státu - jak lze nejvíc-uklidní a nechová se zkrátka jako vyslovený chudák bez koulí...který to vsechno pozoruje. A dokazuje tím, že je prezident všech jen na zanedbatelný úvazek.

35 5
možnosti
Foto

Ale prezident Zeman se omluvil za to, že článek nenašel.

2 12
možnosti
Foto

Panu Koreckemu jsem dal plus za pobavení nad naivitou otázky.

4 1
možnosti
PK

to je v poho, jen to vyplynulo z vašeho textu,tak jsem se naivně dotázal..;-D

1 0
možnosti
PK

Tak kdo pochybil, naše legislativa, nebo konkrétní soudce, nebo Hrad či sám Zeman?

3 0
možnosti
MB

Odpověď je prostá - Pochybil člověk. Vcelku nic zvláštního, životem nelze projít bez omylů, Nápravné prostředky existují - Rozum, pokora, omluva ... :-)

5 0
možnosti
MB

Situace spisovatele Jaroslava Haška ! Miloš = Peroutka vyje s vlky a gentlemanem Adolfem. Odborníci - nikoliv, článek napsal Jan Stránský. Miloš = Nejsem slepej, viděl jsem to vlevo dole ! Vnučka - mějte rozum, proč mi pomlouváte dědečka? Miloš = Nikoho nepomlouvám, oslovuji fakta. Vnučka - Proč pášete hrubost, na neživém - vězněném v koncentračním táboře ? Na Kancelář podávám žalobu! Systém - Žalova je podána blbě, na vině je Ministerstvo financí ! Vnučka, dobře, tedy žaluji MF. Systém - Žalujete blbé místo a navíc Prezident není svéprávný ! Může pomluvit koho chce - kdy chce a nenese za to žádnou odpovědnost ... !

Fakta, etika s rozumem je zde proto - aby si z ní Prezident ČR mohl dělat Trhací kalendář ! Vnučka tedy volá - "Nechť žije Miloš a celá jeho Velectěná rodina" ! Případ je jasný, jde o bláznivou ženu, říkali jsme to od začátku ! - Sděluje štáb právníků .. .

Jak málo stačí - "Promiňte, vše jsem nechtěně poplantal, mýlil jsem se". Tak jo, máme to tedy i úředně - Na Hradě sedí nesvéprávný Blázen, požívající Ústavně právní ochranu - Žádná pomluva !, jde o výsledky soudního pojednání ... :-)

26 1
možnosti
Foto

J36a83n 38H49o19r89n96í11k

25. 1. 2020 13:35

Až z toho mrazí, ale je to tak :-(.

0 0
možnosti
LM

Cisarpan je vul..i lidu zvolen ;-)

12 0
možnosti
PD

Zemana mi začíná být líto. Promeškal totiž neopakovatelnou životní šanci vstoupit do dějin ČR jako státník a pozitivní vzor pro další generace.

18 0
možnosti
JV

Omyl!To nikdy nebyl a nikdy nebude ! On je OSTUDA "Čechie" (České republiky)

5 2
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 32,92
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.