Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Na 10 hraničních přechodech v 07:00 hod. začala platit mimořádná opatření - V souvislosti s koronavirem. Policisté, hasiči a celníci namátkově kontrolují přijíždějící auta a upozorňují na rizika ...

Upřímně řečeno, čísla jsou v ČR zatím dobrá. K panice důvod není. Vláda jde na vše moudře. Líbí se mi ti Hasiči na hranicích - Ti zřejmě budou měřit vysoké teploty ! Vše se děje namátkově, ostatně jako řada dalších rozhodnutí ! ... :-)

3 0
možnosti
LH

Tak měli napsat pozor měříme teplotu u aut z Itálie a těšit se na bonz do EU. I opozice jako říká že nechce těžit politické body z epidemie, a le tady ne. Tay je zase holt všechno špatně. Chodíme venku nikdo na nás neprskne a že jen za včerejšek je v Itálii 130 mrtvých?

2 0
možnosti
PD

vy si fakt potřebujete kopnout, že. jak má operátor poznat, odkud ste přijel? váš mobil se přihlásí do tuzemské sítě, tak dostanete automatickou zprávu.

7 1
možnosti
Foto

??? To si jako myslíte, že operátor neví kde jsem?

3 1
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,76
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.