Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takže p.V. a dr.V. končí s psaním? To jsem nevěděla, měla jsem tu nějakou

dobu absenci. U obou je mi to moc líto. Psali hezky a byli to sympat'áci,

Třeba se někdy vrátí.

1 0
možnosti

David Horák a Ivan Marek se trollingem jen baví. Snaží se vyprovokovat kohokoliv k sáhodlouhé diskusi, která nemá hlavu ani patu. Pozná se to snadno, protože jejich příspěvky jsou nekonzistentní zaměřené pouze na provokaci.

Pan Petřík je zhrzený bloger, který se věnuje pouze sledováním oblíbenějších, stále o nich hovoří a řeší vlastní a jejich karmu. K věci nemá většinou co říci a ocitá se tak většinou mimo mísu.

Admini to neřeší, protože jsou zaměřeni na "ošklivá slovíčka" a "nevjodné názory", které sami určili a tupě se toho drží.

Nemají-li argument pro mazání, označí příspěvek za trolling, ale ve skutečnosti si tu trolly hýčkají.

4 2
možnosti
Foto

I42v88a43n 11M49a13r54e76k

5. 4. 2020 14:29

Paní Trnková, neřešte to a ponechejte to laskavě na adminech. Je zvláštní, že máte "prokouknuté" oponenty ale nedokážete se vyjádřit třeba k "perlám" pana Flašky, tak jak jsem je popsal v předchozích příspěvcích. Pan Flaška jak vidíte to nedokáže, takže to můžete zkusit za něj.

9 1
možnosti
Foto

Lidi, nechcete místo těch žabomyších válek jít dělat něco pořádného?

6 0
možnosti
Foto

I94v98a85n 16M72a57r41e96k

5. 4. 2020 11:43

Paní Majová, napsal jsem to jen pro objasnění, proč celá pseudokauza vznikla.

Přeji Vám pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

I97v98a48n 17M68a95r14e95k

5. 4. 2020 10:36

Cituji. . . " Kdo jsou ti, co vyštípali Davida Vlka". . . .?

Byl jsem zde prezentovaný jako někdo kdo měl zásluhu na rozhodnutí pana Vlka vzdát se zde působení co by bloger / debatér.

1 )Jako "vzor" panu Flaškoví posloužili mé příspěvky, které ale bohužel s panem Vlkem neměly žádnou souvislost.

2)Pana Vlka jsem jako blogera toleroval, a i když mi jeho styl humoru mnoho neříkal, nijak jsem jeho blogy ani na autora samotného nereagoval.

3)Pokud pan Flaška za "vyštípání" považuje to, že jsem slušně pana Vlka požádal aby své rozhodnutí odejít z blogů zvážil a na pozici blogera zůstal, pak budu velmi rád, když zde doloží odkaz na to, co pro tuto záležitost učinil ON?! Při jeho pečlivosti v archivování příspěvků, to jistě nebude žádný problém?

Pro vysvětlení celé smutné události. . . . .Ono se totiž panu Flaškovi nejednalo o z blogů odstoupivšího pana Vlka. Ta záležitost má mnohem starší historii.

Před skoro třemi léty, mě pan Flaška v debatě napadl, ať jsem potichu, protože já jako důchodce mám jediné právo a to držet h. . ústa, a ON přispívá na můj důchod. Odvětil jsem mu, že ten obnos, kterým mi on na důchod přispívá, mu milerád vrátím. shodli jsme se na měsíční částce, která činila 0. 003 Kč. Poněvadž ale takováto suma se nijakým způsobem přeposlat nedá, požádal jsem pana Flašku, nechť uvědomí ČSSZ v Praze, že si nepřeje, aby jeho příspěvky jakkoli souvisely s mou penzí. Na to zareagoval tak, že na mně podal trestní oznámení.

Počátkem koronavirové krize, mě křivě nařkl, že jsem údajně urazil všechny živnostníky a podnikatele, a počastoval mě nejhoršími urážkami.

Toto obvinění ale při své příslovečné pečlivosti nedokázal ani na opakované žádosti nijak doložit. Místo toho se zmohl na návrh "snížit všem penzistům plošně důchody o 3 000 Kč. V jiných příspěvcích zase konstatoval, že "důchodci tyjí na rozpočtu státu" a nebo, že "nedělají nic, jen prožírají své důchody"

Archív jako pan Flaška si sice nevedu, ale tyto výroky jsem schopný kdykoli doložit.

3 0
možnosti
Foto

I15v67a10n 93M64a64r89e92k

5. 4. 2020 10:48

Krom toho, se pan Flaška dokonce snížil k tomu, že mě zasypal vulgárními výrazy, zesměšňováním mého povolání včetně, zde tak oblíbeného komolení příjmení či jména.

Na dotazy, které jsem vznesl např. v předešlých příspěvcích jak je vidět nijak nereaguje

Zkrátka vypustil jedovatou slinu, dostalo se mu zaslouženého uznání mezi jeho příznivci, a tím zřejmě považuje celou kauzu za ukončenou., a v pohodě rozdává svá nezpochybnitelná moudra a urážky oponentů jinde.

UBOHÉ, nic víc, nic míň. Rv

3 0
možnosti

Podle diskuze vidím, že někteří lidé dokázali blog přečíst celý. R^ Respekt.

1 1
možnosti
Foto

I68v40a12n 13M51a13r15e69k

3. 4. 2020 18:09

Trochu mi na tom blogu pane Flaško vadí, že jste ohledně mých příspěvků (za kterými si jako vždy stojím) nezveřejnil i příspěvky, na něž jsem si dovolil, podle Vás tak drze reagovat. Takže když už nic jiného, váš blog trochu zavání falší a pokrytectvím.

Budu ale rád, když zmiňované příspěvky s pečlivostí sobě vlastní zveřejníte Vy.

Stejně tak byste mohl uveřejnit kompletní rejstřík všech urážek a invektiv jimiž jste doposud počastoval nejen mě, ale vlastně všechny ty, kteří se VÁM opovážili jakkoli odporovat, včetně členů vlády, prezidenta ČR atd.

Představil jste mě v blogu jako člověka který toleruje EET, vládu. A. Babiše, prezidenta ČR.[>-] p.M.Zemana. Nevím , co Vás k tomu donutilo? Budete snad nás kteří s těmito institucemi sympatizují, či je alespoň tolerují v budoucnosti soudit a exemplárně trestat?

0 2
možnosti
Foto

I37v57a40n 49M41a56r72e28k

4. 4. 2020 16:36

Copak paní Vyoralová, něco Vám nesedí ?

1 0
možnosti
Foto

I39v44a95n 23M81a26r61e28k

3. 4. 2020 8:23

Děkuji za mou perfektní a detailně analýzu pane Flaško, nějak se sice pana Vlka vůbec netýká, ale do "krámu" se hodí, takže oč jde, že?

Nějakým nedopatřením, nebo možná vrozenou skromností jste opomenul svoji personu. Kde zůstal váš návrh o plošném snížení penzí všem důchodcům o 3000Kč?

Kde je váš výrok, jak důchodci tyjí ze státního rozpočtu, a jak krom toho, že prožírají svoji penzi nedělají vůbec nic?

Za pana Vlka se neschovávejte. Já jsem jej požádal, (a ne jednou)aby své rozhodnutí zvážil a na blogu zůstal. Nevšiml jsem si, že byste něco takového učinil Vy.

Na rozdíl od Vás, mám zdejší "trestní rejstřík" čistý. Nepoužívám totiž vůči svým oponentům názvy, kterými je zhusta i přes několikeré upozornění s oblibou používáte Vy

Vidím, že jste pro zvýraznění své jediné správně pravdy a zničení svých protivníků použil novou technologii a to výraznou červeň. . . . Slovy klasika se táži "A není to trochu málo Antone Pavloviči?" 8-oRv

3 1
možnosti
Foto

I51v93a84n 80M74a48r36e68k

3. 4. 2020 8:36

A propos, jestli se jak to tak sleduji neskonale nudíte, srdečně (už po několikáté) Vás zvu k nám do Slavexu. Práce mám tolik, že opravdu nevím jestli ji tento rok všechnu zvládnu, neboť jsem na ni zcela sám. Když mi pomůžete, přijdete si na slušný peníz a hlavně. . .přijdete na jiné myšlenky. Tak a mažu makat.

Mějte se, a nezapomeňte si to zaarchivovat.

0 1
možnosti

Pane Flaško, když tedy byste spolu s panem Vlkem nějak nezískal podporu, pak by stálo za zamyšlení, zda by nestálo za to svolat v této souvislosti třeba na Letenskou pláň nějakou manifestaci proti diskutujícím kteří Vám zde nevoní?

3 0
možnosti

Jó, v dětské naivitě je člověk schopen věcí o kterých se Vám možná ani nezdá.

A to tatík byl zarytým soudruhem, tehdy dokonce s funkcí pokladníka Závodní organizace. A říkal, že to vše dělá pro mne, aby mě čekala skvělá budoucnost. Podobně jako jeho, díky vlivu jeho otce, mého dědečka, který byl zakládajícím členem té ZO hned po Únoru 48 a tatíkovi zde zajistil jak tuto funkci, tak skvělé pracovní zařazení.

A já jsem na něj v těch listopadových dnech tak dlouho působil, ba dokonce vyhrožoval, že raději požádám o přijetí do Dětského domova, který byl nedaleko od našeho domu, protože nechci žít v takové rodině. Až když viděl jak se to hroutí, tak vystoupil a později mi za tu mou snahu děkoval a dodnes se ke mně chová velice pěkně, neboť poté se spolusoudruhy, kteří též vystoupili, podnik privatizovali a následně jak se říkalo a bylo módní "vytunelovali", a postupně rozdělili a byl výhodně prodán jisté zahraniční nadnárodní společnosti. A díky tomu je naše rodina poměrně slušně zajištěna a dokonce se spřátelila i s druhou větví, neboť mamka pocházela z rodiny, kde dědeček byl, jak se hnusně říkalo z rodiny "kulaka" a vše jak vím z vyprávění jim sebrali. A on musel do JZD i když to pro něho tehdy taková škoda snad nebyla, protože se tam jak říkal tolik nenadřel jako kdyby musel sám hospodařit.

A když došlo k těm převratným změnám tak je vítal, neboť se z něho stal slušný restituent a díky tomu se obě rodiny sblížili a máme, ač dědové již bohužel mezi námi nejsou, opravdu skvělé rodinné vztahy.

3 0
možnosti
Foto

NIkdo ho nevyštípal. Rozhodl se sám. Svobodně.

12 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS