Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^VVR^

Skvělé články, Tomáši, i ty bez otevřené diskuse! Schvaluji a podporuji, protože fakt není důvod poskytovat "stachanovským razičům" nadbytečný prostor k vylévání žluči.

0 0
možnosti

Zřejmě je autor šerifem někde na osadě zmařených ambicí.

6 1
možnosti
Foto

J91o70s16e85f 73B54á71r46t15a

30. 4. 2020 14:19

Kdysi jsem viděl film Jánošík. Jako malý dostal výprask s ponaučením: Kdo po tobě kamenem, ty po něm chlebem. A starý dědko z kouta pronesl: Kamenem se lepší trefíš.

0 0
možnosti

Můžete mi prozradit odkud máte informaci, že toho vrhače poslal Babiš ve spolupráci se Zemanem a nebyl to pan Ziegler?

5 2
možnosti
Foto

Dvojité agenty, jakož i provokatéry, lze najít fšude;-)

2 0
možnosti

nesouhlas se da vyjadrit ruznymi zpusoby

nekdo vrhne koblihu, jinej se jde projit a ptat

4 2
možnosti
Foto

Leckdo až vrhne. A leccos. Těžko ovšem posoudit, zda jde o řadového občana, či placeného provokatéra, atˇ vrhne, či ,,vrhá, a pak zdrhá;-)

2 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-)

4 1
možnosti
Foto

Klídek. Na zbrojaře mají nemalé vazby ,,jiní kofři". A co se ČT týká, je otázka, jak se na její činnosti projeví Prima CNN. Ač ta jí Moravce jistě nepřetáhne, i když by jistě měla na to jej přeplatit;-)

2 0
možnosti

P81e81t67r 62S19k40á78l41a

30. 4. 2020 10:19

Je zábavné sledovat, jak jméno Dr. Vodvářky probudilo spícího trolla Horáka k činnosti. Zdá se, že chlapec je "vždy připraven".

7 0
možnosti
Foto

Dle mě je tohle choroba. Ale to je otázka na jiné grémium.

8 1
možnosti

Já mám ve všem jasno ! Každý člověk je nositelem nějakých názorů - hodnot. Následně usedne před TV, či k blogu. Pokud se střetne s tím svým - "Pak jde o názory, zpravodajství" - Objektivní ! A pochopitelně naopak. Já, jako slaběji myslící s tím absolutně žádné problémy nemám. Věřím Vládě a Hradu. Nemyslím = Tedy jsem! A to je nás docela dost, přidejte se a tak to bude lépe ! (To jsem zvědav. kdo mi zase dá mínus, vždyť jsem vopatrnej) ! ... :-)

5 0
možnosti

Tedy pane Flaško, zdá se, že na vás má ta karanténa opravdu devastující vliv. Takhle večer, když jdete spát, nekoukáte pod postel, jestli Vám tam nestraší Babiš? Nějaký pomatenec hodí po reportérovi koblihu a vy z toho vydedukujete, že je to příznivec vlády. Přitom kontext toho odkazovaného článku svědčí spíš o opaku. To jako když bych Vám napsal, že nemám rád pivo, ale občas si dám panáka vodky, tak byste z toho usoudil, že jsem vlastizrádce a příznivec Putina.

15 6
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS