Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Zažil jsem i situaci, kdy už ČP a Generali byly jeden podnik a ČP byla ochotná jít pod polovinu své běžně nabízené částky, aby mě přetáhla od své mateřské Generali. To člověku zůstává rozum stát ;-D

0 0
možnosti
RB

Taky každý rok stejný rituál. Přijde lejstro o zdražení, následuje výpověď a opětovné uzavření u stejné pojišťovny za loňskou cenu.

0 0
možnosti
VB

Tohle je i u plynu a elektřiny. Výročí smlouvy, zvýšení ceny, snaha o jednání a nic, výpověď, uzavření smlouvy jinde (na 2-3 roky) a najednou nabídka od původního dodavatele na nižší cenu.....což nejde, když jste fixován.

Nevím, za co manadžeři berou prachy. Do michelinky tahat pneumatiky.

1 0
možnosti
ZH

Hypotéky to samé. Konec 3-leté fixace, sazba na další období 2,14. Tak volám do banky, proč novým klientům nabízejí 1,64 a že mám nabídku od konkurence na refinancování za 1,58. Přepojení na hypotéčního specialistu...

Opakuji svůj požadavek a ptám se, co bude potřeba pro předčasné splacení. OK, tak se podíváme, co bychom vám mohli nabídnout, vydržte na telefonu. Následuje 8 minut čekání...

Takže bychom vám mohli nabídnout 1,54... ;-)

1 0
možnosti
DH

Já jsem zkusil : jezdím málo - platím málo. Podvod. Nabídli mi o 700 Kč dražší než platím. To mám ještě připojištěné sklo.

4 0
možnosti
OU
Foto

Tento Váš trik je logický. Agent dostane za nově uzavřenou smlouvu bonus, takže díky Vám jej dostane každý rok. U trvající smlouvy bonusek nebude, takže Vás musí k sepsání nové smlouvy nějak dostrkat. R^

3 2
možnosti
PV

Za poslední rok platím více za holiče, za zubaře, za jídlo v restauraci, za řemeslníka, za opravu auta, za většinu služeb a žádnému jsem nevytkl, že je dražší. Možná se někdo z vás kadeřníka zeptal, proč si naúčtuje tu cenu, co vloni nebo předloni. Samozřejmě i to zdražování musí mít nějakou míru, která odpovídá navyšování platů těch, kteří ty služby provozují.

2 4
možnosti
TK

"A ta cena tedy už musí zahrnovat i provizi pro onoho agenta."

Nemusí. Ta cena prvního pojištění je poměrně málo významná, pojišťovna má zpracované statistiky, kolik lidí pi zdražení neodejde (asi to bude většina), takže pří získání smlouvy už kalkuluje s budoucím výnosem.

3 0
možnosti

To je bohužel u všech podobných společností. Pojišťovny, poskytovatelé internetu, mobilní operátoři, ... . Musíte jim vypovědět smlouvu, nechat je, ať Vám zavolají a potom se s nimi dohodnout na nové ceně.

Jak u deb, pardon, mentálně postižených. Tyhle společnosti prostě kašloun na stávající zákazníky a mají KPIs nastavené na získávání nových zákazníků. A ono je to bohužel logické. Dost lidí se neozve a nechá běžet starou, nevýhodnou, smlouvu.

9 0
možnosti
PN

Přesně jak říkáte. Místo očekávané péče o platící a věrné klienty je to všude jen hon na nové. Bohužel těží z toho, že lidé nedbají a nebo prostě nemají čas chovat se tak aby neplatilo " líná huba, holé neštěstí" . U auta jsem se ptal proč zdražují, odpověď jsem moc nepobral. Našel jsem si na netu jinou pojišťovnu a vypověděl původní. Za týden volali z té původní a nabízeli totéž co pojišťovna u které jsem byl nově pojištěn.

6 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,60
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.