Děkujeme za pochopení.
O29n71d15ř92e96j 16F34r17a52n25c
Zažil jsem i situaci, kdy už ČP a Generali byly jeden podnik a ČP byla ochotná jít pod polovinu své běžně nabízené částky, aby mě přetáhla od své mateřské Generali. To člověku zůstává rozum stát
R15o21b76e18r52t 98B36a69l62a34b94á14n
Taky každý rok stejný rituál. Přijde lejstro o zdražení, následuje výpověď a opětovné uzavření u stejné pojišťovny za loňskou cenu.
V87i66l81é59m 71B34a22r19á12k
Tohle je i u plynu a elektřiny. Výročí smlouvy, zvýšení ceny, snaha o jednání a nic, výpověď, uzavření smlouvy jinde (na 2-3 roky) a najednou nabídka od původního dodavatele na nižší cenu.....což nejde, když jste fixován.
Nevím, za co manadžeři berou prachy. Do michelinky tahat pneumatiky.
Z10d66e21n94ě60k 29H43r83u53b13ý
Hypotéky to samé. Konec 3-leté fixace, sazba na další období 2,14. Tak volám do banky, proč novým klientům nabízejí 1,64 a že mám nabídku od konkurence na refinancování za 1,58. Přepojení na hypotéčního specialistu...
Opakuji svůj požadavek a ptám se, co bude potřeba pro předčasné splacení. OK, tak se podíváme, co bychom vám mohli nabídnout, vydržte na telefonu. Následuje 8 minut čekání...
Takže bychom vám mohli nabídnout 1,54...
D68a10v87i37d 20H19o17l84e74c
Já jsem zkusil : jezdím málo - platím málo. Podvod. Nabídli mi o 700 Kč dražší než platím. To mám ještě připojištěné sklo.
O74d51s29t32r25a83n48ě20n46ý 44U98ž93i42v23a62t20e19l
P95a56v48e16l 36D78v79o91ř44á86k
Tento Váš trik je logický. Agent dostane za nově uzavřenou smlouvu bonus, takže díky Vám jej dostane každý rok. U trvající smlouvy bonusek nebude, takže Vás musí k sepsání nové smlouvy nějak dostrkat.
P77e54t49r 62V27e37p43r36e10k
Za poslední rok platím více za holiče, za zubaře, za jídlo v restauraci, za řemeslníka, za opravu auta, za většinu služeb a žádnému jsem nevytkl, že je dražší. Možná se někdo z vás kadeřníka zeptal, proč si naúčtuje tu cenu, co vloni nebo předloni. Samozřejmě i to zdražování musí mít nějakou míru, která odpovídá navyšování platů těch, kteří ty služby provozují.
T80o44m95á21š 22K18u96c49h53a18ř
"A ta cena tedy už musí zahrnovat i provizi pro onoho agenta."
Nemusí. Ta cena prvního pojištění je poměrně málo významná, pojišťovna má zpracované statistiky, kolik lidí pi zdražení neodejde (asi to bude většina), takže pří získání smlouvy už kalkuluje s budoucím výnosem.
J36i85ř34í 26Č10u22m59p45e67l48í72k
To je bohužel u všech podobných společností. Pojišťovny, poskytovatelé internetu, mobilní operátoři, ... . Musíte jim vypovědět smlouvu, nechat je, ať Vám zavolají a potom se s nimi dohodnout na nové ceně.
Jak u deb, pardon, mentálně postižených. Tyhle společnosti prostě kašloun na stávající zákazníky a mají KPIs nastavené na získávání nových zákazníků. A ono je to bohužel logické. Dost lidí se neozve a nechá běžet starou, nevýhodnou, smlouvu.
P49e39t80r 95N69e65d96v80ě81d
Přesně jak říkáte. Místo očekávané péče o platící a věrné klienty je to všude jen hon na nové. Bohužel těží z toho, že lidé nedbají a nebo prostě nemají čas chovat se tak aby neplatilo " líná huba, holé neštěstí" . U auta jsem se ptal proč zdražují, odpověď jsem moc nepobral. Našel jsem si na netu jinou pojišťovnu a vypověděl původní. Za týden volali z té původní a nabízeli totéž co pojišťovna u které jsem byl nově pojištěn.
- Počet článků 1310
- Celková karma 33,60
- Průměrná čtenost 3002x