Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Konečně má fiala trochu charisma..tak se mi líbí.....Kalousek se dáví vzteky

Viz i tento tweet Fialy:

Někdo si všiml, že k superhrubé mzdě střílím tweety jak ze samopalu ;-) (ano, a bud dál!) Proč? 1. Mám radost. Být v opozici není žádná sranda, nic moc neprosadíte. Teď jsme protlačili nižší daně! A tomu já věřím a i kvůli tomu jsem v politice.

https://twitter.com/P_Fiala/status/1330095022155370498

1 1
možnosti

Možná i pomsta kalouskovi. Za Topolánkovy vlády ODS, byl Topolánkův kamarád Kalousek ministrem financí za TOP 09....měl jim být Tlustý z ODS, který prosazoval snížení daní....jenže se na něj Topolánek vykašlal a dal tam svého kamaráda Kalouska..........a ODS hanebně zpronevěřila svůj volební program (snížení daní) a hlasovala pro zvýšení daní, které navrhl Kalousek

5 3
možnosti
KV

ODS jen plní svoje sliby. Snižování daní měla už před 2,5 léty ve své programu. ANO to tvrdě zavrhlo a teď jen opisuje. Co je na tom divného? Ušetřit se dá na přebujelé státní správě a snížení daní bude vyrovnané.

10 0
možnosti
RK

Akorát posloupnost by měla být opačná.

1 1
možnosti

ODS je rozvrácená v několika směrech. Část je pro imigranty, část proti nim. Část je proevropská, část protievropská. Část je pro zrušení superhrubé mzdy, část proti. Třeba Kuba je proti, Vystrčil varuje, že to narazí v Senátu, Topolánek je proti, Novotný je proti, atd...

3 0
možnosti
RC

No tak ne kazda strana ma majitele, ktery urcuje, co si maji ostatni myslet.

7 0
možnosti
JL

J83a76n 97L93u64t18i28c

21. 11. 2020 11:03

Jsem rád,jak pracovitý Babiš cvičí s lenochy a zrádci Kdučsl nebo vítači TOP09.

To bude legrační trojkoalice s ODS,jež se nedostane do parlamentu.Také se mu podařilo zesměšnit smažky,když brečí,že sněmovna přijala jejich(!) návrh.

5 6
možnosti
ZH

ODS patrně předpokládá, že Bureš zůstane ještě nějakou dobu u moci a že si bude muset vylízat všechny průšvihy. Protože tohle je brutální past na každého, kdo je ve vládě. ;-D

2 1
možnosti
TB

Neříkal náhodou pan Fiala, že bude příštím premiérem? ;-)

3 0
možnosti

Je to i rána Pirátům, STAN a TOP 09..možná i pomsta za Prahu, kde ODS zůstala v opozici a Praha je na pokraji bankrotu. Hřib už řve, jak to zničí příjmy Prahy a jiných samospráv (zde je to rána i STAN) ;-D

6 2
možnosti
RC

Kde jste vzal, ze Praha je na pokraji bankrotu?

5 1
možnosti
RG

R74e69n80é 57G48u25r76a28l

21. 11. 2020 10:37

ODS pro zrušení superhrubé, podle TOP09 šílenost a zločin. Ale jo, až na "detaily" ta 3koala určitě bude znamenitě fungovat...

7 2
možnosti

Řekl bych, že ta vaše poslední (a pravdivá) věta je v dost velkém rozporu s tím, že ve zbytku článku obhajujete spoluúčast ODS na zadlužování. Dnes jsem poslouchal rozhovor s místopředsedou poslaneckého klubu ODS Skopečkem (který se mi jinak velmi zamlouvá), který hlasování ODS o zrušení superhrubé mzdy zdůvodňoval tím, že to byla možná jedna z posledních možností, jak toho dosáhnout. To mi připadá jako dost chabý důvod k tak závažnému kroku v situaci, kdy i jinak rozhazovačná ČSSD bere zpátečku.

0 0
možnosti
Foto

To se mi opravdu líbí, jak tu fanatičtí kobliháři vyčítají ODS, že podpořila Babiše. ;-D;-D;-D

4 3
možnosti
JF

J50i70ř82í 61F33o65g15e22l

21. 11. 2020 9:38

Drtivá kritika z úst Kalouska zazněla. Nebo ten již není čelenm skorokoualiční TOP09?

1 1
možnosti
RC

A? Predstavte si, ze i Vystrcil z ODS varuje.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,76
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.