Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Babiš v tomhle souboji nemohl prohrát. To byla od Prchala typická win win strategie. Teď to může Babiš úspěšně prodat jako svůj úspěch. Vidíte lidi, já jsem zrušil superhrubů mzdu, co zavedla óďées a okrádala lidi. Splnil som, co zme slíbili. A jak píšete, kdyby to neprošlo, hodí to na opozici, resp. ODS. On přeci chtěl. To, že to přišlo v nejméně vhodnou dobu, je věc druhá. Nejdřív měly být na stole úspory, pak snížení daní. Timhle se roztočí spirála. Jsme už na Řecké cestě a ten pád bude tvrdý. Nejvíc to odnesou ti, co nyní nejvíc tleskají.

3 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
8 1
možnosti

Jenže to zvýšení odečtu na poplatníka prosadili zase piráti ;-D

3 0
možnosti

Vcera jsem se dival na Twitter a nejvice tan kricel Kalousek, Topolanek, Hrib, atd. Volivi ANO s tim souhlasi. Nejvic to vadi volicum opozice, kteri to povazuji za zradu. Pane Flaska uvedte sve zdroje.

1 0
možnosti

Jurečka, šéf KDU taky

0 0
možnosti
LH

Tento článek předpokládá, že je ODS pravicovou stranou. Žel, již je to maximálně střed. A koalice s lidovci a topkou ji dále šine směrem vlevo.

Podmínit snížení zdanění práce zrušením superhrubé mzdy je jen populismus pro tupce. Stačilo bohatě jen upravit parametry zdanění a ne překopat celý systém.

2 1
možnosti
MB

Hnutí ANO, si dalo do vínku obrovskou výhodu. Není ideově ukotvené. Program - Vše bylo blbě a my to budeme dělat dobře ! V podstatě princip mlýnu v Holandsku - Hnutí se hýbe dle větru a tak mu nastavuje své lopatky. Prchal fouká = "A přece se točí" ! Dost podobné - Moutfield - Kolo štěstí ! ...

Pak hravě snadný přesun, z pozice zakládající pravo-středového subjekt - na levou pozici populismu. Já ODS fandím - jsem nucen uznat, že Pirátům to jde lépe ! Zejména Bartoš je pro mne překvapením, dobře argumentujícího a srozumitelně hovořícího mládežníka. ODS zrušení nevytýkám, jde o jejich dítě. Nicméně ocitnout se v hlasujícím bloku s ANO, ODS a SPD - To je vizitka prapodivná ! Holanský mlýn ANO - Mele dobře. Semele nás všechny, děje se :-)

0 1
možnosti
LH

To že někdo pěkně mluví neznamená že to má v hlavě vporadku. Kolik je tomu mládežnikovi? :-P

4 4
možnosti
DR

"Toto prohlasovala spolu s ANO a SPD."

Zajímavé. V tomto případě hlasování vždy moudré ODS společně s takovými zlosyny nevadí?

3 3
možnosti
Foto

I32v26a27n 80M76a51r53e40k

21. 11. 2020 7:02

S nadpisem naprostý souhlas. . . . . . . A kdyby jen to. Rv

2 2
možnosti
Foto

p.s. ono je to stejně fuk, Senát to vrátí a balíček v této formě skončí.

5 0
možnosti
Foto

Zdravím, kritizují ho i někteří z řad ODS, dneska si dovolím nesouhlasit....

3 0
možnosti
Foto

Taky zdravím. Já si myslím, že je to krok správným směrem. To pověstné "A". Jenže chybí to "B" a to jsou státní úspory.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,76
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.