Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Hezky to vede pan nemajitel, nezmocněnec pro očkování, nejlepší manažer jakého svět neviděl. On nespí, nejí, maká a někdo mu to tady kazí.

12 1
možnosti
MK

...nedělám to často a nemám z toho radost,ale musím s Vámi souhlasit. I Rumunsko,kterým my z EU máme přenechat část svých dávek je proočkovanější než my.......něco je špatně....možná vše

1 0
možnosti
PB

P56e73t32r 60B78u34r24i65a11n

12. 1. 2021 14:24

Já věřím jen koblížkům, které si sám usmažím :-)

R^

10 1
možnosti
VB

Mám obavu, že spolu s neschopností cokoliv skutečně řešit se začnou upravovat počty očkovaných (nahoru), dodávky vakcín (dolů, aby za to mohla Unie) a nakažených, mrtvých (dolů, aby byl klid).

1 0
možnosti
OS

Nic se po naockovani nezmeni,jedine vychodisko je stim naucit se stim zit,protoze ten vir nejspis ani s nasi pomoci nezmizi.Muj skromny nazor.

7 1
možnosti
Foto

Směšné. Očkovat lze jen tím, co příslušné firmy vyrobí a dodají. Distribuci vakcin řídí EU.

3 8
možnosti
VB

Vakcíny jsou, jen je nemehla neumí proočkovat.

Do ČR dorazilo ještě před koncem minulého roku 33 000 vakcín. Od té doby se počet dostupných vakcín dostal podle slov premiéra Andreje Babiše (ANO) ke 100 000 dávek. Ačkoliv premiér pro sobotní rozhovor v Právu tvrdil, že naočkováno je „přibližně 40 000 lidí”, ministerstvo setrvale uvádí číslo 19 918 a data hodlá aktualizovat jedenkrát týdně.

4 1
možnosti
Foto

Malá aktuální parafráze na známou notu:

Šla teta na očkování, měla pěkné tetování.

A pan doktor se jí ptal, kdo vás teta tetoval.

Pane doktor, co se ptáte, vy mě očkovati máte,

já se sama tetuju, drátuju i letuju.

4 1
možnosti

aha z novinek to číst nebudu, pro zachování duševní svěžesti to doporučuji i vám.

0 0
možnosti
TK

To je těžký, normálně i pro politiky platí, kdo nic nedělá, nic nepokazí, takže je klidně možné i desítky let brázdit vody politiky a vůbec nic neumět. Jenže za covidu nejde nedělat nic (i když si to někteří myslí, vzhledem ke zdravotní kondici velké části naší populace to ale fakt nejde). No a když někdo, kdo nic neumí, je donucen k akci, tak výsledek vidíme..:-P

1 1
možnosti
Foto

Celé mi to trochu připomíná předlistopadový zahraniční obchod komunistického státu. Že by zkušenosti z PZO aplikované na dnešek. (Něco za cibuli, něco za křen, něco zaplatíme, něco zapřem...)

6 2
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,78
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.