Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

U havarijního pojištění klesá pojistné automaticky se stářím vozidla, většinou každý rok. Pokud to tak nemáte změňte pojišťovnu, budete dost překvapený.

0 0
možnosti
MN

Samozřejmě pokud pojišťovna nezdražuje plošně daný produkt. V takovem pripade by to meli dat vedet.

0 0
možnosti
Foto

Trochu tu působí i fakt, že pojišťovny nejsou vystaveny volnému trhu, ale tomu regulovanému, zdegenerovanému státními zásahy.

0 0
možnosti
JR

J84a91n 39R72á58ž

21. 2. 2021 17:15

Za prvé bych vyměnil makléře, neb ten Váš nestojí za nic. Dávat pojistnou smlouvu do souladu s realitou každý rok, je jednou z povinností pojišťovacího makléře, není-li ve skutečnosti agent pojišťovny tvářící se jen jako makléř.

Za druhé doporučuji použít "srovnávací" web, kterých je dost a hned jednat o změně buď pojistné smlouvy nebo pojišťovny.

Jednostranně navržená změna pojistného po skončení pojistného období, jinak to pojišťovna udělat nesmí, je důvodem pro odstoupení od smlouvy.

2 0
možnosti
Foto

K34a10r35e46l 81C75a67c64h

21. 2. 2021 15:01

Největší podvod pojišťoven je povinné ručení za přívěsný vozík. Toto pojištění jen platíte a pojišťovna z něj nikdy žádnou škodu nehradí. Stane-li se, že někoho poškodíte přívěsným vozíkem, řeknou vám, že se to hradí z povinného ručení tažného vozidla a tam se vám sníží bonus. Nyní jsem tedy pojistil auto u jedné a vozík u jiné pojišťovny. Byl bych zvědav, jak by se v případě škody tahaly pojišťovny mezi sebou. Havarijní pojištění neplatím. Ale u povinného ručení jsem to naposledy udělal tak, že jsem v okamžiku předpisu nového pojistného smlouvu vypověděl a obratem uzavřel novou smlouvu s toutéž pojišťovnou. A bylo to o několik stovek levnější !? Dnes se to dá řešit z domova a tak má-li člověk pár minut času na tuto hloupou transakci, lze trochu ušetřit. Je to ale otrava.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že by to mohl být neblahý vliv sloučení s ČP, s níž jsem měl pár let problémy, hlavně v době, kdy tu moc jiných nebylo.

To mi někdy v ́92 nebo ́93 chtěli na škody cca 117 tis. Kč, za opravu ve smluvním značkovém servisu z povinného rušení škůdce, chtěli zaplatit jen 71 tis. Kč. Trvalo to víc než půl roku tahanic až po GŘ, aby mi výdaje uhradili. Nakonec jsem se zasmál, protože mi náhradu snížili asi o 700 Kč z důvodu použití více barvy. Taky na mne zkoušeli amortizaci asi 20% u auta necelých 6 měsíců nového. A to na mne na všech stupních řízení zkoušeli(y) všemožné kecy a použití zahraničních tarifů, něco šíleného. Ale já se rozhodl, že to tak nenechám, tak jsem nakonec (skoro) plně uspěl. Od té doby ČP již nikdy víc.

BTW: Při konečném vyrovnávání někdy v listopadu mi ten technik z pojišťovny v Praze na Chodově řekl, že jsem ten rok druhý(!!!!), kterému byla přiznána (skoro) plná náhrada škody. Tak mi pište něco o vydělávání pojišťovny. :-)

0 0
možnosti
Foto

Před nedávnem se objevily reklamy na pojišťovnu co sama u havarijního pojištění snižuje pojistné s "věkem" vozu. Já tedy mám pojistky na auto u Generali ČP, ale už mám objednané nové a tak přemýšlím (zatím nehledám). U povinného ručení kde pojistné svým chováním asi u kterékoliv pojišťovny, nemůžu ovlivnit prostě beru limit kolem 100mil./100mil. skoro bez přemýšlení.

Jo a Generali mě připravila o pár tisíc za ten nejkratší časový úsek který si ani nikdo nedovede představit - půlnocí z jednoho dne na druhý se hodnota k vyplacení snížila, ale výpočtem hodnoty zveřejněným až po čtyřech dnech (vše dle pojistných podmínek tak nesrozumitelných, že nemáte šanci tomu porozumět).

0 0
možnosti
Foto

Pojišťovny jsou prodavači slibů. Pokud si takové sliby chcete kupovat, nešťourejte se v tom, jinak ztratíte náladu.

1 0
možnosti
BV

Už 2 roky povinné ručení - pojistné 3800 Kč .trvale zafixováno do dožití auta či majitele. Audi A6 2,5l, řidič přes 70 let, Praha, max bonus, varianta Super 150/150 milionů,

Před 2 roky jsem, jak doufám absolvoval naposledy typické srandičky s povinným ručením: podstatné zvýšení a pak kolečko po pojišťovnách při hledání nejlepší nabídky. Nabídky od cca 5 až do 8 tisíc. Nakonec jsem zašel do pobočky Uniqa u Arbesáku, jen proto, že jsem šel kolem. Uniqu jsem měl zafixovanou jako drahou, ale byl jsem překvapen kyž mi tam milá paní udělala tuto nabídku.

Vřele doporučuji si tam zajít, možná se i váš problém vyřeší.

UNIQA nabízí k povinnému ručení Super s limity pojistného plnění 150/150 garanci ceny. Cena povinného ručení se nemění po celou dobu platnosti smlouvy. Změna může nastat jen vlivem na bonus, přičemž se nepočítá první nehoda.

https://www.povinne-ruceni.com/uniqa-povinne-ruceni/

0 0
možnosti
BV

PS: k tomu ještě na rok pojištění právní ochrany zadarmo :-)

0 0
možnosti
DR

Bohužel máte naprostou pravdu. Ono to v současnosti funguje u některých pojišťoven jako takový handl trh a tj. co si nevyboxujete, tak to nemáte.

A zrovna u Generali obzvlášť, jsem úplně stejný případ. Letos už po tom každoročním handlování trpělivost přetekla. Jestli můžete, prchejte od nich co nejdál, já to udělal okamžitě po obdržení toho samého dopisu.

Dnes jasná karma. R^

4 0
možnosti
Foto

Pojišťovny musí vykazovat zisk. Bez zisku to dělat nebudou. Já platil pojistku na auto 7 000 Kč. Dnes s bonusem 8 000 Kč. Nějak mně žíly nerve. Plně chápu ceny všeho jdou nahoru, aut přibývá a tedy i bouraček a pojišťovny to nebudou hradit ze svého.

0 8
možnosti
DR

To ovšem není žádná omluva. Ať platí především ti, kteří jezdí jak Fittipaldi a mají nejméně dvě nehody za rok. Proč by na tyhle mistry měli doplácet ti, kteří jezdí slušně a bez nehod.

6 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,34
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.