Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TL

R^R^R^

... střídání na Pražském Hradě je za dveřmi ...

Kéž byste měl pravdu a choromyslná kreatura konečně zmizela v propadlišti dějin, kam patří.

8 10
možnosti
PB

P57e77t93r 51B69u32r27i21a17n

13. 3. 2021 21:53

Máte pravdu. Ta otočka o 180° překvapila i mě, když jsem tamtudy náhodou procházel. Byl to zrovna rozhovor s Petrem Nečasem a Soukup chrlil na Babiše jednu vtipnost za druhou.

0 0
možnosti
LC

Já se taky na Barandov už několik týdnů, možná i měsíců nedíval. Tenhle týden jsem nakoukl a nevěřil jsem svým očím, vlastně uším.

0 0
možnosti
Foto

Logická změna. Dva rivalové z očí do očí. To mnoho diváků uvítá. Marketing.

0 0
možnosti
LH

rivalové? to tak asi nebude...;-D

1 0
možnosti

Rv!! Nevěřím všemu, ale nic mne nemůže překvapit! :-)

0 0
možnosti
Foto

Mne tato informace hodně překvapila. Jaromíra Soukupa na TV Barrandov téměř nesleduji a nesledoval jsem ani jeho rozhovory s prezidentem. Se Zemanem se Soukup rozešel. Měl jsem dojem, že Soukup do Kalouska v minulosti hodně šil. Že by Soukup otočil i ve vztahu ke Kalouskovi? No, ze zvědavosti se na to podívám - aspoň ze začátku. Jsem zvědavý, jak dlouho to těm dvěma vydrží.

3 0
možnosti
LH

a ještě když si vzpomenu na komentáře pana Kalouska Barrandovu

1 0
možnosti
LH

A místo Miloše Zemana bude Miroslav Kalousek - příprava začala;-D

0 0
možnosti
Foto

Místo Becherovky Tullamore Dew. ;-D

4 0
možnosti
Foto

Nedělal bych ukvapené závěry. Kalousek je vtipný a jeho komentáře k aktuální politické situaci určitě budou mít šmrnc. Mohu se mýlit, ale ve čtvrtek půjde sledovanost nahoru. Uvidíme.

20 1
možnosti
JV

Vnímám to jako jeho start kampaně na volbu presidenta. Potřebuje být vidět, nastolit témata. Je dostatečně zdatný rétor, aby si diváky našel. Z počátku ze zvědavosti a potom to bude záležet už jen na něm. Není to hlupák, věřím, že to má promyšlené. Každopádně jako president by zřejmě nebyl vůbec špatný. Tahle země si prozápadní hlavu státu po dlouhých 20 letech zaslouží.

15 5
možnosti
Foto

Kdo startuje kampaň na volbu prezidenta? Kalousek nebo Soukup?

0 0
možnosti
MB

Jaromír Soukup, je skutečně zajímavá postava ! Blázen, šašek, žvanil - právník, boxer, majitel 45 firem a miliardář. Nástrahám dluhů, stále zázračně uniká ! Neuvěřitelné, že TV Barrandov tvoří pouhé dvě tváře - J. Musil a J. Soukup ! Nevím, jak se mu to podařilo - Sledovanost mu stoupá a jeho pořady sleduje v průměru 100. 000 diváků ! Převálcoval CNN Prima ! Za týden má milion sledovatelů - Pak tedy zajímavé médium pro kecy ! Děje se ...

Racio kalkul ! Fáze, kdy se ukláněl M. Zemanovi, podobně A. Babišovi. Odklon servility, vysvětlován jako snaha o vymezení se proti Veřejným médiím. Odhad vývoje v ČR ! Zdá se, že mu záměr vyšel. O studio je zájem a hosté se hrnou !

M. Kalouska chápu, jako jednoho z kandidátů na prezidenta ČR. Bez nějaké hlásné trouby se nikdo nehne ! Zhruba tak nějak, si vysvětluji Soukupovu přízeň. Osobně, si o majiteli Barrandova nemyslím nic pozitivního. Nicméně musím uznat, že jeho sázky a zvolené kroky jej zatím dovedly - Vždy ke stanovenému cíli! Už V. Klaus, snil o své "Rádiové vlnce", která mu mj. neprošla ! Dnešek ? :-)

15 1
možnosti
LH

Ve které TV, radiu má současná vláda vlnku - děkuji za info....

1 0
možnosti
  • Počet článků 1316
  • Celková karma 32,99
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.