Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Také se tomu divím, mám dojem, že si ho Soukup dost často bral do úst.

Určitě se na to podívám. Kalousek je velmi inteligentní člověk, který dokáže věci přesně a trefně pojmenovat. Navíc je v rozhovorech pohotový a narozdíl od Zemana skutečně vtipný.

24 5
možnosti

Soukup i Kalousek jsou stejně prodejní pragmatici. Kalousek skutečně pohotový a inteligentní je, se smyslem pro humor je však daleko za Zemanem, arogancí jej ale předčí. Prezidentská kampaň se zahajuje. Nevěřím ale, že by mohl uspět.

0 0
možnosti
PL

P26e18t70r 98L35o25r58e41n60c

13. 3. 2021 17:04

Taky se tomu divím.

Ale bude legrace...;-)

Kalous ušatý už nemá s TOPem nic společného. Teď vyráží čistě za sebe a tímhle začíná jeho již dříve naprojektovaná předvolební kampaň do nevímkam. Necháme se překvapit, nemusí být špatné, když se v tom rybníce plném líných kaprů a tlustých chobotnic teď bude plácat i jeden pestrobarevný šašour.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1316
  • Celková karma 32,99
  • Průměrná čtenost 2988x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.