Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

No ale tady nejde jen o časový posun o den a půl, ale o to, že ty vakcíny budou chybět a že 70000 lidí bude muset déle čekat a někteří se už ani nedočkají.

Je to selhání Babiše, který převzal osobní zodpovědnost za celou strategii vakcinace.

3 2
možnosti
LH

Kdyz uz tak bude cekat dele 35 000 lidi - 2 davky... :-P

1 0
možnosti
MB

Ruku na srdce - Dostaneme 100% dávek. Problém je, že se nepodařilo vyzískat cokoliv navíc. Babiš vsadil na rakouskou kartu - nevyšlo to. Nemůže vyjít všechno, patří k tomu i nezdary. To vše se dá chápat. Včetně tahu Rakouska + Slovinska, kterému děkují a dodávají ze skladů vlastních. Kdyby to Babiš sdělil otevřeně - nic se neděje, chápu !

On tady ovšem opět stojí v nedopnutém županu ! Sám sebe usvědčuje jako sólistu - V jasném očekávání úspěchu = Vytěžil jsem - získal jsem - zachraňuji, nespím . To je i pravda ! Zachraňuje sám sebe ! Tedy slyšíme = EU je Hyena ! Sputnik naše záchrana ! Blatného vyhodit ! Na mou hlavu, pár % preferencí i po blamáži - Přihodit ! Já říkám, vyhodit, nechť již jde do zádele. Myslím to vážně, bez erdele ... :-)

12 0
možnosti
Foto

Četl jsem od něj celkem smysluplné vysvětlení.

1 0
možnosti
JH

To se divím, že zrovna Vám se tahle bouře ekluje. Je přece opozičně a mediálně prodávaná jako totální Babišovo selhání:-)

4 3
možnosti
VH

Jenom koukám, jak udatný Bureš se vzepřel prezidentovi a během dvou týdnů do puntíku plní jeho přání...odvolání Blatného, Sputnik jako záchrana...RvRv

11 1
možnosti
OU
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,86
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.