Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma.V případě Klause ovšem nejde o hnojomet, ale senilomet....

9 0
možnosti
Foto

Myslet mu to vždy myslelo, jen ty činy v aktivní politice nesouhlasily vždy s tím co hlásal. Rozhodně mu to v současné době myslí lépe než například Bidenovi.

4 0
možnosti
Foto

Nezapochyboval jste, že by to mohlo být i jinak, než jsou důvodná podezření? A co presumpce neviny?

3 0
možnosti
Foto

Nezapochyboval jsem. Věřím našim tajným službám (chápu že přátelé ruských okupantů nikoliv). Ale spíš je to zajímavá otázka pro Vás. Vy tu již několik let obhajujete až nekriticky našeho premiéra. Vy tedy o jeho slovech pochybujete?

6 0
možnosti
Foto

Vůbec mě těch odjíždějících byrokratů, poslušně sloužících Ruskému státu není líto. Stejně jako mě není líto poslušných českých byrokratů, kteří přijdou o své korýtko v Rusku.

Líto mě je soukromých společností a fyzických obchodníků v Rusku a v ČR, kteří vlivem politických všiváren přijdou o dojednané obchody.

6 0
možnosti
JP

J77a49n 63P54a38v66l77í59k

19. 4. 2021 18:50

Věděli, že jdou do rizikové oblasti.

2 1
možnosti
MK

Kde to, proboha, všechno nakoupili? Teď, když jsou zavřené obchody? E-shopy přece tak rychlé nejsou.

0 0
možnosti
TB

Tak oni tady asi byli roky, ne? Takže asi za tu dobu si nějaký věci pořídili....navíc, když se někdo stěhuje, tak většinou shání všemožný krabice, aby do nich dal věci, které potřebuje převézt....takže v krabici může být úplně něco jinýho než je na obalu ;-)

6 0
možnosti
VV

Karmu jsem vam dal, ale stejne mne mrzi, ze jste zapomel na George Sorose.

0 0
možnosti
VV

Vsichni spici rezidenti byli v posledni dobe aktivovani jak jsem si tak vsiml. Nebo maji jeste nejake v zaloze?

1 2
možnosti
LF

L40u11k45a46s 74F73i87k97r

19. 4. 2021 17:39

Nejak postradam soudruha ucitele rezjira a rudy s.Petrik tez v diskuzich jen minusuje.

3 1
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,84
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.