Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J82a64n 57K41o89z22á52k

16. 5. 2021 23:11

Tím jako myslíte, že příští vláda budou samí Dušínové? Jsem klidný, budou tam ti samí, jenom budou z jiných stran. Jenom budou napojení na svoje kamarády. Nedělejte si naivní představy, že některý politik nepracuje v zájmu sebe a svých chlebodárců, kteří ho do dostali na výsluní.

6 2
možnosti
JL

Ve vrbětických skladech prý zmizely tisíce samopalů a nikdo nic neví, ani Policie ČR, která to tam po výbuchu měla hlídat. Policie spadá pod Hamáčka. A před jeho domem někdo napsal v azbuce ROSSIJA. Co to znamená? Že Rusáci dávají Česku a ministru vnitrta signál, že jsme ruská gubernie nebo budeme - podle jejich náhledu. Jaká bude reakce? Hamáček bude nadále plakat, že se bojí o děti? Neměl brát ministra vnitra ani zahraničí a mohl spokojeně užívat platu. Politika začne být rizikové povolání, nejen kvůli korupci.

0 1
možnosti
RK

R92a16d12e61k 21K43o13h28u74t

16. 5. 2021 20:06

Ty tisíce zmizely pře výbuchem při výbuchu nebo po výbuchu? Upřesněte.

1 0
možnosti
MB

K vládě se nevyjadřuji, protože žádnou nemáme. Jde o skupinu velkodotačníků, kteří si na vládu hrají. Mají co dělat, protože Ano Fert je v problémech. Reformy sice nemáme, zase máme objev. Za Bečvu Deza nemůže !

Je třeba těmto lidem vyslovit nedůvěru. A klidně ji nechat pod moudrým, vedením Miloše dovládnout. Jde totiž o velký signál. Do zahraničí a domů ! Takový vzkaz, který říká, že řada úředníků se ocitá ve zneužití pravomoci ! Ministr Havlíček na to již přichází - Jako první, dotace z rozpočtu ČR nevyplatil. Vyplatí se mu to ! Třeba nebude prošetřován ... :-)

9 1
možnosti
TL

R^R^R^

Solidní seznam, až na malé vyjímky (dle mého mínění) soubor velice defektních existencí a to všestranně...

A někde zmíněný alkoholický přeborník, no comment...

2 0
možnosti
PK

Mě by jen zajímalo, co byste chtěl aby prezident po vyjádření nedůvěry udělal? Respektive co by podle vás bylo nejlepší. A to s ohledem na to, že řádné volby jsou vypsány na podzim. Jsem na vaši odpověď vážně zvědav.

2 1
možnosti
Foto

No tak když po té odpovědi tak touzite: prezident by měl abdikovat a zalézt do kanálu. Nebo odjet do Moskvy. Ono to vyjde nastejno.

14 7
možnosti
JR

J58a62n 66R98á62ž

16. 5. 2021 13:22

Pokus opozice vyvolat hlasování o nedůvěře vládě bude mít stejný výsledek, jako když se Pekarová-Adamová postaví k metrákové čince s úmyslem ji zvednout. Jen bude k smíchu!

9 12
možnosti
RK

Nebude. Pokud bude vládnout vláda bez důvěry, nebude mít mandát dělat zásadní rozhodnutí.

13 3
možnosti
PB

P20e32t29r 46B14u46r70i92a82n

16. 5. 2021 13:06

A k tomu všemu máme premiéra, který vede rozhovory stylem, jako by byl na drogách. Bez antiODS a antiKalouska není schopen prakticky vést žádnou debatu delší deseti minut. Jeho nejčastější slova jsou nechápu to, nerozumím tomu, nevím o co jim jde, popřípadě vyvrací sám sebe, protože si nepamatuje co řekl v předchozí větě. Pokud má mluvit sám a souvisle, začne blekotat a stává se z něj náhodný generátor slov. Ono se to třeba při poslechu až tak nezdá, ale vidět to napsané černé na bílém, je to opravdová hrůza. To si ostatně může každý ověřit zadáním do vyhledávače: tisková konference vlády, kde mu vyjedou všechny přepsané. Zde malá ukázka toho, jak "covid urychluje život":

Já nevím, jaké chyby se staly. Já nevim, kdě je nějaký zásadní problém. My jsme teď přijali nějaké rozhodnutí a já samozřejmě ano, my jsme hygieny odevzdala armáda na ministerstvo zdravotnictví 1. 6. a potom jsem dospěl k názoru, že je potřeba znovu vrátit armádu do hry i s panem Dzurilou. To bylo 27. července, kdy jsem viděl, že na odběrném místě Na Bulovce, že to nefunguje. Takže já myslím, že se v tom angažuju od rána do večera. My jsme zkrátka rozhodovali a v březnu někdo přišel s tím matematickým modelem a a a a v srpnu někdo, sice byl to ten stejný člověk, ale už přišel v nějakém čase a ty, který měli přijít, nepřišli. Takže to je podle mě v této fázi zbytečná debata. Já nemám pocit, že by sme dělali něco špatně, nikdo pořádně ten vir, můžeme se bavit, tady je odborník, můžete se zeptat primářů, jak ten vir se chová, a samozřejmě jako umírají lidi. Umíraj lidi s covidem. Mně je to líto. Pravděpodobně ten covid urychluje nebo zkracuje ten život, to mi je taky strašně líto. Proto děláme maximum pro to, aby sme zabránili nějakému zásadnímu problému.

Ministr vnitra mluví o tom, že pokud se nic neudělá, budou v ulicích mrazáky na mrtvé, a vy, pane premiére, relativizujete ta čísla. Tisíc mrtvých na covid nebo s covidem je průměr 3 dnů v Česku. Nemělo by se to sjednotit?

(Zkráceno.)

17 2
možnosti
Foto

Přesné.

Je s podivem, že tento člověk stále ještě někomu může imponovat.

1 1
možnosti
Foto

I13v71o 90C31i70l71i57c33h

16. 5. 2021 12:55

Výborné shrnutí R^

4 2
možnosti
PB

P90e35t97r 48B55u26r97i20a51n

16. 5. 2021 12:45

Ale jak na potvoru pravdivých, že?

13 1
možnosti
Foto

Snad umocněná karma dostatečně vyjádří můj dík za shrnutí a aktuální komplexní připomenutí "přínosů" této naší vládní kumpanie a věřím, že do voleb většina zodpovědně zváží, komu vhodit svůj hlas.

8 2
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,49
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.