Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Musí se snažit. Na rodné Slovensko se vrátit nemůže, neb tam parlament schválil snížení důchodům členům KSČ, spolupracovníkům StB apod. Bylo to dnes na iDNES.

Za přečtení takového lejstra máte bobříka odvahy.

R^

10 1
možnosti
VB

Když už jsme u toho sociál. pojištění: kolik platí různí podnikatelé? Kolik OSVČ? 30 let táhnou solidaritu zaměstnanci, podhodnocení starobní a invalid. důchodci.

2 3
možnosti
Foto

Tak vám to obrátím, paní Přísahová - Šlachtová.

Kolik z toho čerpají podnikatelé, nebo OSVČ, a kolik zaměstnanci?

5 2
možnosti
VB

Babišova vláda má i mnoho dalších negativ. důsledků: rozhojnění střetu zájmů ve státní správě (např. kolem MZ ČR je to zjevné), vytvoření "státu ve státu" (impéria firem spojených s premiérem, bez ohledu na ochranu hospdář. soutěže). Jsem zvědavá, jak to začne řešit příští vláda, zda dravý lobbismus pouze nerozhojní či jen nevymění jedince opět se střetem zájmů. ČR se propadá ve změti chybných zákonů, díky nimž se propadají práva lidí a povedou se drahé soudní spory.

1 1
možnosti
Foto

Volit jej budu podobně jako jsem volil Zemana. Připadá mi lepší než to ostatní. Jsem z něj zklamán. Sliboval, že bude řídit stát jako svoji firmu. Takto se firma neřídí. Když není na zvýšení platů, tak se nepřidává. Říkal, že není politik, ale už pár let se politikem stal. Rozhazuje ze společného, aby získal hlasy. Běžný důchodce, či státní zaměstnanec to ocení. Sám bych raději měl výš do žlabu a nezadluženou státní kasu.

3 1
možnosti
RK

Ale volit ho budeš. Opravdu železná logika ;-D

5 0
možnosti
MK

M32i38l92a21n 40K69e31s82l

23. 6. 2021 15:46

Já i moje manželka jej volit budeme.Věřím,že nebudeme samotní.Nevím proč naši republiku srovnáváte s vyspělými státy.Pro mne je rozhodující to,že se máme dnes lépe než včera.Nemám možnost jak si ověřovat některé zprávy.Na příklad nedávno jsem četl v idnes,že již jsme v bohatství předstihly Itálii a Španělsko.Na facebooku byl přetisk grafu s polských novin s tabulkou zadluženosti států EU po pandemii.Ty nás daly dokonce na druhé místo.Šéfka našeho eráru nás dala na čtvrté.Nyní po pandemii velké firmy jedou,problémymají především hospody.Tato vláda jako každá,dělala i chyby.Kdo nic nedělá nic nepokazí.Zdá se,že vy nic nekazíte.

4 12
možnosti
Foto

Tak samozřejmě máte na svou volbu právo, stejně jako já na svou. Dalo by se polemizovat s tím, proč se máme pořád lépe. Vy to přisuzujete ANO a Babišovi, já někomu a něčemu jinému.

A jinak to srovnání s vyspělými státy stálo právě v tom dopise od spoluobčana Babiše. Já s tím nepřišel.

6 0
možnosti
Foto

No souhlas, ovšem až na to "Vážený". To v žádném případě.;-):-)

3 4
možnosti
PV

P39a14v16e24l 77V57é18b51r

23. 6. 2021 15:57

Co vy víte kolikrát ho váží a na jaké váze?

1 0
možnosti
ZK

O vládě a premiérovi, pane Flaško, píšete tradičně ve velikým hněvu. To už z podstaty nemůže bejt věcný, ale jen cinknutý. Věřte, že mám pro Vás pochopení. I mě některá jména zvedají ze židle, ale do blogu bych to nedal, to abych na sebe neprásknul, že se neumím ovládat.

Volby za dveřmi, a přiznávám, že i já jsem na rozpacích. Mohu-li Vás, pane Flaško, požádat o dobrý tip na pár politiků, kteří ve Vás budí důvěru ve výhledu do příštích časů. Určitě svoje favority máte, ale trochu se bojím, že se neodvážíte je jmenovat.

4 3
možnosti
Foto

Proč? Já nevolím podle jména, nebo vizáže, či jak kdo dokáže křičet. Volím podle programu a zaměření. Určitě dám hlas koalici Spolu.

2 6
možnosti
DH

D18a20v32i81d 37H21o12r68á84k

23. 6. 2021 14:45

Nebylo by lepší tenhle blábol preSentovat v jiné sféře?

...tam by to jistě vyvolalo na tamní poměry nebývalý příval, či alespoň maličkou hromádku souhlasných, pochvalných a obdivných komentářů.

2 4
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
14 0
možnosti
VB

Dnes jsem dostal podobný pamflet od Spolu - fakt síla. Doufám, že podobné slátaniny už neddostanu. Už aby bylo po volbách.

5 3
možnosti
RK

Jistě nám Voloďo napíšeš, co tě na něm tak zvedlo. Já ho tedy nečetl.

1 2
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,49
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.