Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No aspoň neposílá složenky na státní dluh jako Kalousek

0 0
možnosti
Foto

Pokud se nepletu, tak každá strana má na kampaň 90 mil. Kč. V Česku je zhruba 4100 tis. domácností. Pokud pan Babiš pošle do všech domácností takovýto dopis a pokud budeme počítat známku za 19 Kč, utratí jenom těmito dopisy 78 mil. Kč. Ze zbývajících 12 mil. Kč už velkou kampaň neudělá. Nebo že by pro pana Babiše a hnutí ANO platily jiné zákony než pro ostatní? Tomu se ani nechce věřit.

3 0
možnosti
Foto

No dobrá, ale politiky nutno vybírat z té nabídky, která je k dispozici. Přes všechny neduhy, pan Babiš nás provedl koronavirovou krizi díky Bohu. To by mluvkove a naprosto neschopní opoziční hochstapleri se svými důchodovými pilíři, privatizaci zdrojů a poplatky u lékaře nikdy nedakali. což si občané uvědomuji. Budou tedy volit toho, kdo jim snížil daně, a to je pan inženýr Babiš !!

0 2
možnosti
Foto

Pište blogy, Vy jste rozený srandista.

3 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-) A D4 fakt do Strakonic nepovede, končí před nimi.;-D Čtyřpruh vede akorát do Písku.

1 0
možnosti
Foto

I19v47o 69C56i59l78i36c84h

24. 6. 2021 3:42

Doufám, že mne s tím dopisem vynechá, pouze by mi zvýšil již tak vysoký tlak. Vám patří karma R^

5 0
možnosti
Foto

Skvělý blog, což dokazuje i podrážděná reakce fanklubu AB v diskuzi.

Jen mě "naštvalo", že jste mě předběhl. Dopis jsem dnes také dostal a chtěl jsem napsat blog s podobným obsahem. :-)

Velká karmaR^

5 1
možnosti
Foto

Ano, také jsem to dostal. Pobavilo mne, že na obálce bylo jen DŮLEŽITÉ. DO VLASTNÍCH RUKOU. a nic více. Do čích vlastních rukou?

Uvnitř pak oboustranně potištěný list papíru, kde Andrej Babiš asi v šestnácti odstavcích vyjmenovával všechny skvělé úspěchy jeho vlády i své vlastní. Prostě byl jsem tím dojatý. Ale jinak nemá smysl to příliš rozebírat, vždyť je to reklama jako každá jiná.

0 0
možnosti
Foto

myslíte, že pan Babiš vaše plamenné manifesty čte ?

1 2
možnosti
RK
MB

Já podobné dopisy vítám! Připomínám, že jsem, chalupář. Zatím jsem nic neobdržel, schránku mám krásnou. Minule, jsem se tam prostál na roušky. Pošťák nikde, ten, kdo vyzásobovat slíbil nikde! p. Flaška, na jakém papíře sdělení je? Doufám, že nikoliv na křídovém papíře - To blbě podpaluje a hoří ! :-)

2 0
možnosti
MV

Lhář. Ale to už dávno víme číst není třeba.

7 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,32
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.