Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

ANO dělá i další chyby, nejenže "rozdává" peníze z toho, co už neexistuje, ale zapomíná na základní práva občanů, dnes lidem znemožňuje normální život, ačkoli kousek za humny západ. země opatření uvolňují, protože delta nedělá zdravot. škody, nyní se s ní dá úplně normálně žít. Proč bychom se měli testovat při návratu ze zelených zemí, když jejich občané se testovat nemusejí? Mám na mysli např. Německo, Švýcarsko, Švédsko aj.

3 0
možnosti
JD

A na Slovensku se zavadí další tvrdší opatření a Pfizer žádá o povolení třetí dávky očkování! To jsou ty paradoxy!R^

0 0
možnosti
JD

Neskutečná ubohost! Antikarma.

1 10
možnosti
Foto

Děkuji. Kdybyste mě pochválil, hanbou bych se propadl ;-).

9 1
možnosti
LH

Váš výpočet má drobnouchybu - pojistovna určitě neuhradí celou škodu... to ani náhodou...

2 0
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,92
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.