Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Spíš myslím, že každý bloger má své příznivce a odpůrce a prakticky vůbec není důležité co napíše. Od svých stálých příznivců i kdyby napsal sebevětší blbost dostane řádnou chválu a od svých odpůrců i kdyby měl 100x pravdu, tak sepsutí. Mohl bych klidně jmenovitě obě skupiny vyjmenovat, ale myslím že by to byla zbytečná práce.

5 0
možnosti
ZZ

Naprosto přesný postřeh !!!

R^

0 0
možnosti
Foto

Víte, co by mě zajímalo? Proč admini nepodmíní zrušení onoho půlročního banu tím, že na vás ten člověk už nikdy nesmí reagovat ani vás nesmí soukromě kontaktovat. Porušení by se dalo lehce doložit (mail) a v tom případě by dostal zákaz napořád. Tenhle stalking je už solidní psychóza.

1 0
možnosti
PL

P14e11t84r 33L97o18r17e29n26c

27. 7. 2021 17:46

A smíte aspoň nějak napovědět jméno nebo udat iniciály toho výtečníka?;-)

Nevím, o koho by mohlo jít, a zda ještě "tvoří"...

0 0
možnosti
Foto

To nechci. Ten blog by byl moc osobní. Ale třeba se k tomu přihlásí sám, až mě zase bude nahlašovat. Nicméně pokud v diskusích narazím zase na jeho "duchaplné" poznámky, rád a okamžitě v té diskusi pod jeho jménem dám na tento blog odkaz .

0 0
možnosti
Foto

J97o16s77e20f 63B72á19r88t49a

27. 7. 2021 10:41

Já rozděluji blogery na ty které souzní s mým politickým přesvědčením a na ty s opačným názorem, ke kterým se snažím být slušný. Vadí mi neargumentace, kterou daný člověk řeší slovy: bezmozek , vypatlanec, IQ houpacího koně, kobliha. Jsme opravdu jenom lidi s rozdílnými politickými názory a vytřídit by nás měly volby a ne dehonestující diskuze. Já se to snažím dělat tak, že na některé autory prostě nereaguji.

3 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

4 0
možnosti
LB

L43i25b75o65r 16B25í93l75e77k

24. 7. 2021 16:51

Takže z titulku lze soudit, že jde jen o váš tento blog, tím jste ale popřel smysl vašeho blogu, idnes to taky nezachrání

0 0
možnosti
JV

Fascinující. To je obsese jak vyšitá. Ovšem, zajímalo by mne, proč Vás ten člověk oslovuje jako "pnana" inženýra? Rozumnějte, proč dává do uvozovek toho pána. Chápal bych, kdyby byl v uvozovkách ten inženýr, jakože zesměšňuje Vaše vzdělání, ale takto? Pochybuje snad onen diskutér, že jste muž? Nebo nepozná ten rozdíl? :-)

1 0
možnosti
Foto

Několikrát jsem se ho na to v diskusi, ještě před jeho vyřazením, zeptal. Protože to používá stále dokola. Odpověď nedal. To bude taky nějaká úchylka.

1 0
možnosti
BG

Tak to je teda slušný stalking.

Mě naštěstí nikdo takhle nepronásleduje, ale taky mám s typy B, C a D zkušenosti. Zvlášť u jednoho tématu. Ti mají ve zvyku poučovat a vyhrožovat. Jejich ubohá mentalita, která se projevuje příspěvky typu "Koho to zajímá? Proč o tom píšete? Proč s tím pořád obtěžujete? Nemohlo by to být v sekci Premium? Už dost! Stačilo! Nikdy jsem proti nim nic neměl, ale...", jim prostě nedovolí se jinak realizovat a nedovolí jim článek přeskočit. Takoví jsou nejspíš někým nuceni ty články číst a dobrovolně se v nich znechucovat. V poslední době jsem jimi dost znechucený, protože ty komentáře jsou jako přes kopírák a docela trvá, než se přes ten balast dostanu k něčemu, co dává smysl. Nemám tušení, co si od svého jednání slibují. Možná nemají žádný životní cíl a tím vztekem, který v diskuzích projevují, si krátí čas do své smrti.

2 0
možnosti
LB

L81i65b29o49r 67B77í66l32e54k

24. 7. 2021 16:40

Jó, je to tak, ta banda diskutérů by měla držet hubu, když s autorem nesouhlasí, pak by byl na zemi ráj, i ti politici by se hned chovali lépe, kdyby je nikdo nehanil, a ten stalking, to je trochu o něčem jiném

0 0
možnosti
KL

Na B, C a D je nejlepší nereagovat. Ono je to časem přestane bavit...

0 0
možnosti
ND

Provokatérů je zde několik, na mě se zaměřili tři, jsou zaměření nejen na mě, ale i na další diskutéry i autory.

Baví je to dost, což já tak úplně nějak nechápu...

Zvrácená záliba...

5 0
možnosti
Foto

Blogy jsem začal psát před deseti lety /červenec 2011/ a prvních 8 let jsem nikoho nesmazal. Nedávno jsem však některé "diskusní příspěvky" mazat začal a budu v tom pokračovat. V minulosti to za mě dělala redakce a když bylo autorům povoleno nevhodné, urážlivé, či jinak obsahově nevkusné diskuse mazat, tak mažu sám. 8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,25
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.