Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

R^ Jediný právně relevantní důvod, kdy úmyslně zastavit dopravu na frekventované silnici na Rudné je náhlá zdravotní indispozice řidiče, nebo náhlá technická závada vozidla, což u kola jde řešit přesunutím na chodník. ani jedno na kameře není.

Dokonce není pravda, že cyklisti musí přímo v Ostravě jet jmenovitě po hlavním tahu po Rudné. Řeku Ostravici můžou přejet buď přes Šídlovec, nebo přes centrum. V obou případech je to zajížďka cca 7 km navíc. Na kole to ujede cyklista za kolik minut? Nebo jsou cyklisti takoví chcípáci, že je 7 km navíc fyzicky vyčerpá? Stejně se o téhle silnici dlouho diskutuje, že bude jen pro motorová vozidla.

Já mám taky na kole něco naježděno, ale fakt by mě nenapadlo volit trasu přes dvouproudou silnici první třídy.

3 4
možnosti
LH

7 km je asi půl hodiny navíc. Úplně vás vidím v autě, jak si dobrovolně vyberete o půl hodiny delší cestu.

3 0
možnosti
Foto

Jezdím hodně na kole, vždy si dávám pozor na auta a jezdím u kraje. To, co někteří cyklisté předvádějí, chovají se jako páni silnice, je opravdu stupidita nejvyššího kalibru. Už dávno se na řidičské průkazy měly dělat psychotesty. Ta plechová ochrana je podobná jako anonymita a beztrestnost inetrentu, že? R^

5 0
možnosti
MS

Řidičské průkazy se dávno měly zavést i na kola. Jenže to by nevydýchali cyklisti, kdyby museli skládat testy a zkoušky z jízd na kole, nedej bože kdyby u nich propadli. Proto ihned přejdou do protiútoku a argumentují řidičáky pro chodce, aniž by si uvědomovali, že už v názvosloví "řidičský průkaz" je řídit dopravní prostředek.

9 4
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,35
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.