Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Zpronevěra? Jaký pán, takový krám!

:-)

0 0
možnosti

Přebalovat prezidenta je děsná fuška. Fakt, málokdo si to dovede představit. Za to jim těch pár kšeftíků s náboji opravdu přeju.

2 1
možnosti

Ubohé, antikarma!;-D;-D;-D

1 8
možnosti

Dobrá schíza. Pohoršit se a tlemit se tomu.... Holt náš myslivec Jura ;-D.

2 1
možnosti

Je pravda, že dělat ochranku Miloši Zemanovi je náročná služba. Ale na druhou stranu, až skončí u policie, mohou z fleku pracovat v LDN.:-)

4 2
možnosti

P59e80t56r 79S72k45á13l20a

3. 8. 2021 10:29

Nejen pochopení ale i soucit. Třeba si představovali pracovní náplň jako Kevin Kostner v Osobním stážci a ono tohle.

4 0
možnosti

Napadá mě v této souvislosti příznačné české přísloví, jaký pán, takový krám.

5 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-)

6 0
možnosti
Foto

;-DVojna nejni kojná. A když svěřenci nenastřílej ,,na výbornou", KDE VZÍT NÁBOJE, ABY NA NÍ NASTŘÍLELI;-D

2 1
možnosti

Autor se občas chlubí, že píše slušně - nepoužívá sprosté výrazy . Nevím, zase tak často si ho neotvírám. Jen, na základě těch zřídkavých návštěv, mám ovšem nutkání podotknout, že i bez těch sprostých slovíček, lze psát jako prase...

4 9
možnosti

Od kyblíčku žluči takový post opravdu sedí.;-)

13 3
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,89
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.