Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já myslím, že moc dobře vědí, jak na to. Tlačí na to, aby byly parkovací zóny všude, protože je to kšeft jako hrom. Jenže některé městské části se ještě brání, však ono je to po zdražení záchytných parkovišť přejde.

0 0
možnosti
PS

P35e78t54r 51S22k71á69l14a

4. 8. 2021 20:32

To zdražení záchytných parkovišť se těžko chápe. Domníval jsem se, že účelem těchto parkovišť je omezit provoz a parkování ve městě. Tenhle krok bude mít za následek naopak zvýšení provozu a zejména divoké parkování v blízkosti stanic metra tam, kde ještě nejsou modré zóny.

2 0
možnosti
SL

Tak to budou měšťáci kosit a bude víc peněz. Záchytná parkoviště jsou prý kolikrát již v 7h plná, tak proč je nezdražit? Dojíždějícím není líto peněz za benzín, ale dvacka navíc za celodenní hlídané parkování je prý moc. Tak když je to moc, existují jiné dopravní prostředky...

0 0
možnosti
ND

Dobře jste to rozebral...

1 0
možnosti
Foto

Takže chcete slevu pro turisty, jestli dobře chápu poslední odstavec.

0 0
možnosti
Foto

Tradičně nechápete. U Vás nic nového. Ocituji Vám z blogu:

Jedinou možnou cestou, jak trochu zalepit díru ve financování Dopravního podniku, je zvýšit cenu dlouhodobých předplacenek. Jenže to bolí a nebyli by voliči.

Třeba když si to přečtete 10x tak i Vy pochopíte.

4 3
možnosti
JS

Co jste si zvolili to máte.

4 0
možnosti
Foto

Souhlas. Platí i pro celostátní úroveň.

4 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,14
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.