Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M37i31l58a35n 96K27e67s43l

20. 8. 2021 22:35

Vrbětice-parádní kousek BIS.To si nemyslím.Já bych za parádní kousek BIS považoval to,kdyby zahlásili: Do republiky přijeli známí rusští špioni,pohlídejte je.

0 0
možnosti

Skromná otázka k nadpisu blogu:

Bylo snad nějaké období, kdy jsme se před nikým neplazili? Já osobně jsem takové období v delším horizontu opravdu nezažil.

Vždycky jsme měli "našeho spojence", ke kterému jsme oddaně a poníženě vzhlíželi a tvrdili, že máme společný cíl. Bylo spíše výjimkou, když se někdo k takovému postoji stavěl kriticky, za což však bohužel také náležitě trpěl, jedno v jaké totalitě.

A k diskusi:

Divím se, že mnozí i přesto, co jsem výše napsal a co přece sami museli také zažít (nebo o tom aspoň vědí z dějepisu) zůstávají v naivitě, že ta či ona vláda po volbách bude něco dělat pro lid a pro naši suverenitu. Jak tady někteří správně psali - všichni jdou po bezpracných plných korytech a po moci.

4 1
možnosti

Přesně tak. Nyní se plazíme zase a tentokrát ke druhé straně, ovšem to je věc kterou jednostranně zaslepený pan autor nepochopí nikdy.

2 3
možnosti
Foto

Povídal malej had mamince: ,,Nevíš, jestli nejsme jedovatí? Nevim, proč se ptáš? Ále, kousl jsem se do jazyka":-P

2 1
možnosti

Zasloužená karma. :-)R^ Prokremelské kolaboranty a vlastizrádce je třeba začít likvidovat.

9 6
možnosti

Hezký a zcela "demokratický" názor dalšího extremisty !

Vyjadřujete se jako fašista !!!

:-P:-P:-P

6 7
možnosti

R^R^R^R^R^R^R^

Nehnědnou nám příliš naši občané? SPD, KSČM, prezident...?

:-)

4 2
možnosti

Na rozdíl od Vás se nechci plazit ani před Ruskem ani před USA nebo EU. Šéf BIS má hájit zájmy ČR a nikoho jiného. To neznamená, že nemá brát v potaz zájmy spojenců, ale musí je dávat do korelace se zájmy ČR a ne jim dávat prioritu a dostávat za to metály.

8 8
možnosti
Foto

Ovšem naše zájmy a zájmy spojenců jsou stejné, jinak by to nebyli spojenci. Z toho plyne, že se asi plazíte před Čínou, jen pozor, ono tam začíná přituhovat.

Sdělte nám proto, které naše zájmy jsou oproti těm společným důležitější, tedy vzhledem k vnějším nepřátelům.

10 5
možnosti
Foto

Pane autore, ale to jste tu některým pěkně zkazil ráno v rudém koutku! R^

10 3
možnosti

J11i24ř25í 71G95r14o84h

16. 8. 2021 10:42

Četl jsem v minulosti i jinou verzi ohledně Vrbětic, která dává větší smysl. Na našem území se od října do prosince 2014 pohybovalo šest agentů GRU kvůli Skripalovi, který byl zapůjčen britskou MI6 k identifikaci agentů pod diplomatickým krytím na ruském velvyslanectví v Praze.. Zřejmě šlo o první pokus likvidace bývalého agenta, který nevyšel. Ohledně Vrbětic tam asi šlo o zakrytí stop po nelegálních vývozech zbraní na které by Imex Group nikdy nedostala licenci od MPO a následně vytažená ruská karta pomohla snížit počet ruských diplomatů a zabránit Rosatomu se zúčastnit tendru na dostavbu Dukovan.

5 3
možnosti

J18o26s14e64f 26N32i91k39l

16. 8. 2021 9:12

Pane Flaško, jen velmi naivní lidé věří na ruské špiony ve Vrběticích...

4 15
možnosti
Foto

Nevěděl jsem že náš předseda vlády a i další ministři jsou naivní lidé. Doposud jste je zde hájil do roztrhání těla.

11 0
možnosti
Foto

Zbožné přání, p. Flaško.... Spěte dáll... ;-(

9 14
možnosti

On si nikdy nepřizná, že "píchl hada" a píše blbosti.

;-D

4 7
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,60
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.