Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vážený pane. Přečetl jsem Vaši snůšku nesmyslů, hloupostí a dávno překonaných věcí a jako 8 let elektromobilista bez spalováku v rodině Vám doporučuji se silně dovzdělat. Můžete začít na http://www.asep.cz a pokračovat tímto pdf https://bdad6452-715e-43a4-89ac-cddbe890b42b.filesusr.com/ugd/cd8877_303ef9da54444a7998dd8fd849258e3d.pdf a nakonec i to Vaše Chorvatsko zhlédnout zde https://www.youtube.com/watch?v=-SuwIJgMR-c

Což platí pro všechny Vaše soukmenovce přizvukovače, kterých se tu sešla hezká hromada.

Když o něčem vím kulové, tak držím hubu a krok a jezdím si ve svém spalovači zkapalněných dinosaurů. Je Vás podle počtu registrací osobních aut v ČR 6,1 milionu a je směšné, jak se stále staráte o necelých 10.000 elektromobilistů. My Vás máme v paži, oplaťte nám stejnou mincí prosím. Děkuji.

1 8
možnosti
Foto

Já se nestarám o necelé 10tis. elektromobilistů, vlastně mě vůbec nezajímají, co mě zajímá je, že EU razí nesmyslná pravidla, podle kterých bychom záhy všichni měli přesednout do elektroaut. Nevím, jak jste přišel na to, že mám starost o Vás.

7 0
možnosti
MB

Au, ta sedla... budoucnost s elektromobilitou, pokud nepřijdou nějaké superkondenzátory nabíjené podobně, jako dnes tankujeme, vnímám dost podobně.

3 1
možnosti
JZ

V lecčems mi přijde toto vidění až příliš optimistické...:-/

3 1
možnosti
PK

Zdarec, výborně jsem se pobavil.;-D;-D;-D

2 0
možnosti
JV

Je nesmysl aplikovat budoucnost na současný stav. Opravdu masivnější výroba elektromobilů začne až za 10 let a do té doby technologie a infrastruktura budou na úplně jiné úrovni. Navíc spalovací auta budou "dojíždět" dalších 15 let. Mimochodem už teď je v Evropě docela slušná síť nabíječek, která je schopna dobít elektromobil na dojezd 400 km během 15-20 minut. Což je průměrná doba zastavení na běžné benzince (tankování + kafe/svačina + WC). A je velice pravděpodobné, že do 10 let, že všechny benzinky budou mít nějaké ty rychlonabíječky.

3 8
možnosti
MB

20 minut na 400 km. Na plnou kapacitu hodina? Pořád je to celkem trapas proti pěti minutám u benzínového auta.

4 1
možnosti
AP

Základní chybou blogu je "všichni budeme jezdit EM". Nebudeme, protože A) nebude elektřina, za B) nebude dost baterek a za C) na ně nebude většina mít.

11 2
možnosti
JV

A) elektřina bude, nebojte, jen nemusí být tak čistá, plynu je zatím dostatek B) baterky taky časem budou a suroviny se budou muset recyklovat C) No to je pravda, že většina lidí na EM minimálně 10-15 let nebude mít. Ale nebude mít ani na spalovací auto. Předpokládám však, že časem Číňani budou vyrábět i levné EM pro masy.

3 2
možnosti
AM

Konečně mohu dát krámu R^.

1 1
možnosti
MT

Nigdo nemá vic krámů jako já.. :-)

0 0
možnosti
MB

Zabudol ste na pána Karola, ktorý si pri nabíjaní vychutnáva už svoju druhú kávu, keď tu dôjde veľké čierne aku SUV z ktorého vystúpi holohlavý steroidový pán a pánovi Karolovi vysvetlí, že je jedno kam má namierené, ale jeho aktuánych 46% mu na to stačí a nech mu okamžite prepustí miesto!

6 1
možnosti
JH

No napsal jste to sice zajímavě, ale děláte zásadní chybu v tom, že situaci, která může nastat nejdříve za mnoho let, aplikujete na současný stav. Je to podobné, jako se trápit před sto lety myšlenkou, kam se vejdou všechna ta nová benzinová auta na naše úzké hliněné cesty. A co se stalo? Překapivě se postavilo mnoho pěkných nových silnic, které do té doby nebyly potřeba. A s elektroauty to bude podobné. Bude-li silná optávka po řešeních, pak se řešení najdou.

3 1
možnosti
PL

P50e69t25r 31L55a81b81a73j

21. 9. 2021 23:43

Částečný souhlas. Věřím, že distribuci se povede rozvíjet podobným tempem, jako bude přibývat e-aut.

Ale rozdíl mezi tím budováním nových cest a elektrikou ve Vašem přirovnání vidím v tom, že se v daném období podporoval rozvoj cest. Ale u elektriky je to naopak, spolehlivé zdroje se odstavují a případně posilují ty nespolehlivé.

2 0
možnosti
JS

J85a23n 57S60o65u39č45e30k

21. 9. 2021 6:40

Asi tak to s velkou pravděpodobností bude. Navíc, jelikož po zrušení uhelných a jaderných elektráren bude elektrické energie málo, stát prostě zakáže dobíjení automobilů v určitých částech dne. O problémech s ekologickou likvidací baterií nebo o faktu, že elektromobil bude po pár letech provozu jako ojetý prakticky neprodejný, se ani nezmiňuji.

6 1
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 33,95
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.