Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Pěkne, ale malý detail: 75% lidi auto mít nebude, takže 3/4 popisovanych případů v článku nikdy nestane..

11 2
možnosti
MS

abych parafrázoval stalina: není auto není problém.

3 0
možnosti
LU

Na jedno nabitie bežne najazdí elektromobil 400 - 700km, nepoznám nikoho kto denne do práce najazdí toľko km.

2 13
možnosti
PP

P84e93t34r 27P67a71ž82o33u25t

20. 9. 2021 19:06

Jo mám ve firmě pár fanoušků elektromobility a Tesly, tak jsem se nechal ukecat a jednu Tesla Model S P100D jsem do firmy koupil. Pravda bylo to velké sebezapření, poté co jsem ten skvost mohl vidět poprvé na živo mě hned praštil do očí příšerný lak a spáry kde co kus karosérie to unikátní míra. Interiér nadchnul ještě méně, protože tahle levně nepůsobí ani auto s poloviční cenovkou. Inu po prvotních poznámkách jsem se vydal na cestu z Prahy do Ingolstadtu, 350 km dálnice s papírovým dojezdem 475 km

1 1
možnosti
JS

Hezká ironie, ale elektroauto bude jen pro bohaté a navíc při 10% penetraci se položí rozvodná síť a bude nedostatek výkonu a začnou black outy.

10 1
možnosti
JP

J41i89ř18í 80P78a29u21l

20. 9. 2021 17:11

Vsichni jezdit elektromobily nebudeme nikdy.

5 0
možnosti
TD

To je pravda. Třeba vězni, kteří si odpykávají trest odnětí svobody, ti elektromobilem jezdit nemůžou. Nebo pacienti v nemocnicích. A také děti a lidé bez řidičáku - maximálně jako spolujezdci.

A i ti, kdo nějaký automobil mají, nemohou vyjet všichni současně, protože by hned ucpali všechny silnice. To je další věc, kterou elektromobily nijak nevyřeší... :-)

2 0
možnosti
AM

Trefné.

Už nyní i ten, kdo má doma elektrárnu na střeše a je víceméně soběstačný, musí platit pevnou platbu za jistič.

A jsou velké tlaky na zvýšení pevné platby.

2 1
možnosti
Foto

Nemusí platit.

Pokud mu jeho elektrárna stačí a je tedy opravdu soběstačný, může odběr proudu odhlásit. Pokud ale ve skutečnosti soběstačný není, nezbývá mu než platit někomu, kdo mu jeho nesoběstačnost vykryje.

4 0
možnosti
JV

J67i52r77i 83V67r44a77b73e36c

20. 9. 2021 16:47

No pokud vim v Norsku uz to tak prakticky je, ze vsichni jezdi e-auta. A jsou happy.

1 13
možnosti
AM

V Norsku převažují elektroauta u nových registrací, ale z celkového počtu aut na silnicích tvoří jen asi 10%.

12 0
možnosti
JB

Je to stále stejné, kdykoliv přijde něco nového, tak si lůza myslí že to nebude fungovat, sebere jim to práci, zabije je to, atd...

8 19
možnosti
FN

A máte nějakou konstruktivní poznámku k tomu, co bylo v této věci napsáno? V našem městě je jediné místo pro nabíjení a to u Billy, které je obsazeno. Mě se to netýká, bydlím v samostatném domku a mám 400V/32A vývod kvůli dílně, ale nevím jak bude řešeno sídliště na druhem konci města, s tisícovkou bytů, kde je už teď málo míst na parkování. A co si spousta lidi neuvědomuje, jističe v jednotlivých bytech nestačí na připojení dobíjecí ho modulu. Takže žádný kábl vytažený z okna.

5 2
možnosti
JN

J64o42s83e79f 98N79i95k48l

20. 9. 2021 15:51

"Každý elektromobil má výfuk v elektrárně"...VK ml.

8 1
možnosti
JV

J16i39r41i 72V92r42a41b61e86c

20. 9. 2021 16:57

U me ma vyfuk na me solarni strese :-) VK ml. a VK st. jsou ..........

3 4
možnosti
Foto

Elektroauto, které má kapacitu baterie 58,8 kWh po roce ježdění je to už 54 kWh. To je asi stejné, jako kdybyste si koupili auto s 60litrovou nádrží, za rok už máte jen 54,6 litru, další rok 49,7 litru, pak už jen 45,2 litru... To je smutné, ale možná ne až tak, protože 60 litrů i 45 litrů doplníte za pár minut a někam na ně dojedete. Baterie i rychlonabíječkou se doplňuje hodinu a přesto auto ujede jen 400 km konstantní devadesátkou. Pokud chceme dojezd 200 km, tak baterie v autě váží 200 kg, Pokud chcete dojezd 500 km váha baterií je hodně přes půl tuny.

1 1
možnosti
VV

Karel Jaromir Erben by z vas moc radost nemel, ze parodujete jeho dilo.;-D

1 4
možnosti
Foto

Dobrý blog, karma. Dobrý a možná až příliš laskavý. Já si totiž myslím, že takhle moc rozšířené elektromobily nebudou. U 2/3 popisovaných uživatelů si dopllňte namísto elektroauta elektrokoloběžku a budeme doma. /Teďkonc v Brnisku na Konečného náměstí havaroval boreček na elektrokoloběžce (teda koloběžce v podobě chopperu) a měl myslím 3 nebo 4 promile. Tak tuhle budoucnost bych viděl jako mnohem pravděpodobnější.

7 1
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,80
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.