Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Visegrád má svoje problémy, ovšem EU již delší dobu nepoužívá rozum při řešení svých problémů a příliš podléhá nátlaku agresivních aktivistů.

Naprosto nepromyšlený Green Deal je toho posledním velmi smutným příkladem.

1 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

0 0
možnosti
DR

Bez ohledu na to že je to tradiční autorova cypovina, tak jasná karma za neutuchající bruselskou bojovnost. R^

1 1
možnosti
JZ

On Daník zase mele nesmysly. ;-D;-D

2 0
možnosti
MB

Visegrád jsem doposud nepochopil. Pochopil jsem, že to mám pochopit. To je dost podobné, jako kdysi naše kostka cukru. Reklama k EU. "Evropě to osladíme"! Stejné jako maketa D. Černého "Etropa"! Slovensko symbolizoval balíček hmoty připomínající sýr, omotaný maďarskou trikolórou. Taky tam bylo WC. Já myslím, že umělci se symboly Visegrádu docela podařily ! ... :-)

3 1
možnosti
TB

Flaškovi pochopitelně vadí, když se někdo byť jen pokouší nabourat vedoucí kartel moudrého Německa a Francie

3 7
možnosti
Foto

Vizsegrád je příliš nesourodé spojení. Kdy Orbánovi a polské straně Právo a Spravedlnost jde především o vlastní cíle. Babiš sice nemá názor, ale své cíle sleduje také. Slováci se postupně odklánějí tím, jak se demokratizuje vládní garnitura. Organizace by byla užitečná, kdyby jednotně chtěla reformu EU, ale na to mají všichni příliš vlastních zájmů, od dotací po historické křivdy, a vnitropolitických problémů. Babiš zase jednou předvedl jak je krátkozraký, opět bude skákat, jak Orbán píská. KarmaR^

10 1
možnosti
JD

Reformu chtěli Angláni a jak dopadli!

0 2
možnosti
JK

Pamatuji na volbu prezidenta, kdy zcela lživě vytáhl Zeman Benešovi dekrety proti Schwarzenbergovi. To byla mela, varování národa plné emocí, před rozebráním Sudet bývalými fašisty, překreslování hranic a podobně.

Ani sudetoněmecká krajanská sdružení nejsou tak radikální jak Orbán, oni vědí, že majetky se už nikdy nevrátí a byla by to jen další nespravedlnost, ale Orbán ne, zrušením dekretů mu jde hlavně o majetek, zejména na Slovensku, ale i v Česku.

11 8
možnosti
LB

Omylem jsem dala mínus, mělo být plus.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,32
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.