Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je moc veselé, jak se tu ozývají dva yntelygenti :-):

Že to budou Piráti je podle autorových postojů zcela zřejmé.

Pane Flaško, na posledním řádku mělo být - budu volit SPOLU!

1 0
možnosti

Už dříve jste zde napsal, že budete volit Spolu. Je to dohledatelné, tak proč teď tajíte vaši zrůdnou volbu? Ynteligence, mozeček, urážky, lhaní. Stačí si jen vybrat, dle aktuálního rozpoložení! Lze i kombinovat více variant!

0 0
možnosti

Pane Flaško, na posledním řádku mělo být - budu volit SPOLU!Rv

0 0
možnosti
Foto

Mám stejný pocit jako před volbou prezidenta.

1 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-)

5 0
možnosti

V překladu "budu volit strašně rozumně a věcně, ale bojím se říct koho". Že to budou Piráti je podle autorových postojů zcela zřejmé.

3 1
možnosti

Zato ty máš ten Volný blok napsaný na čele, moudrý člověče.;-D

3 2
možnosti

Můj důchodový věk, mi umožňuje pohled zpět. Rodina, vlastně slaví 100 leté výročí. Hrdě se hlásím k k odkazu dědka. ŽL od r. 1921. Oceňuji mravní postoj otce svého. Řekl, že r. 1950, znárodnění bylo svinstvo. Postoj se mu stal trvalým. Bez ohledu na osobní peripetie, až do r. 1989 ...

Jsem spokojen. Vlastnosti generací, se přenesly i na mne. Vyprodukoval jsem kopec užitků. Heslo zřejmé - "Méně mluvit, více přemýšlet a hlavně pracovat". Aniž bych chtěl, mám profil pravého středu. Střed jako umírněnost s prvky solidarity, rozumu a srdce. To vpravo, jako vyznání svobody. Ta pak jde v ruce s osobní odpovědností. A pochopitelně s rozumem ...

Následná volba to pak říká sama. "Nic mi nenabízejte a neotravujte"! Přemýšlivý a pracovitý člověk - to nepotřebuje. Je to jednoduché, vůdcové se stanou směšnými. Vůdcem svého osudu, je přece člověk, on samotný! Je dobré heslo. ANO. Pan Babiš, bud dále v čele, já raději v cele. Z mé strany, toť sdělení celé :-)

6 0
možnosti
Foto

Tak to já mám jinak. Dění kolem voleb nesleduju, a tím ani nekomentuju, i beze mě je tím blog přímo zanesen. Pro mě ztrátový čas jsem věnoval cestování. Nad tím koho budu volit nemusím přemýšlet, mám o tom dlouhodobě jasno.

3 0
možnosti

Takže nebude volit nikoho :-)...

5 1
možnosti

A kdo nejde volit, je spokojený se současným stavem. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,52
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.