Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Na rozdíl od členů ANO si rakouská ÖVP uvědomuje negativní dopad na celý tento politic. subjekt, kdyby p. Kurz nevzdal funkci.

4 0
možnosti
AN

A52l10e96š 59N58o49v63á84k

12. 10. 2021 7:48

politická kultura končí, když přijde na vykonstruované kauzy. Například kauza Ibiza - Strache odsouzen na 15 měsíců na základě falešných důkazů...

4 1
možnosti
Foto

Politická kultura, připadá mi to, jako kdyby šlo o volání z pravěku. Něco, co už se dávno nenosí a je tak archaické, že se tomu každý politik vysměje. Také jsem si nevšiml, že by jakýkoli politik o nějaké kultuře hovořil. Když se nad tím zamyslím, připadám si jako smutný Metuzalém. KarmaR^.

4 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
15 0
možnosti
MS

Můžu jen spekulovat jestli bude někdy kandidovat na prezidenta, tak z jakého důvodu.

0 0
možnosti
MB

Jsem držitelem archivu svého dědka. Občas jej tady vzpomínám, živno 1 republiky. I zajímavé, vzrušivé. Držet jeho Účetní knihu = EET, hlavičkový papír firmy ap. Jedna věc, tam ovšem chybí - razítko!

Oslovil jsem pamětníka, otce. Kde je? Opět jsem si musel vytrpět jeho útrpný pohled, na neznalého, mladého blba. "Jaké razítko? A k čemu by to bylo? Lidé si něco dojednali. Podali si ruce a pohlédli do očí. Hotovo. Předali si vzájemnou váhu korektnosti a pověsti. Jak by to má, nějaké razítko nahradit"?

Opravdu apoliticky. Žijeme v době a přivykli jsme. Není podstatné, co je usneseno - Podstatné je, co je šmelinářky dohodnuto. Váha slova, nemá žádný význam. Mluv lidem do ucha - sobě do ruky. Mluv, co chtějí slyšet - cosi ráno, cosi večer. Podaná ruka, nemá žádný význam. Všechno řeší - nejlépe sada razítek! Tak se lépe optimalizuje. Účelové firmy zakládají - I s umělými řediteli. Toky peněz se naprosto znepřehlední. Pak je možné, pravda i druhým pohlédnout do očí. Sděluji - Naši předkové by tomu nevěřili ... :-)

17 0
možnosti
Foto

Hlavně poslední odstavec. Přivykli jsme, není to až děsvé?

6 0
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,79
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.