Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Etika se vrací do politiky. Zaplať pánbůh!

13 0
možnosti
LH

Kdy a kdo ji vrací?

2 1
možnosti
AM

Účelový blog a jasná antikarma.

9 10
možnosti
Foto

... co se účelových blogů týká, vy a vám zde podobní, tedy pokud vím, jste jejich autory vynášeli do nebes, a karmovali je jak pominutí, takže proč z ničehož nic, takový zvláštní obrat? ;-D;-DR^

0 6
možnosti
JZ

Zasloužená karma

7 0
možnosti
Foto

KarmaR^ a doufám, že to pojede přesně v tomhle duchu.

16 1
možnosti
JS

Diktatura lepšolidí, nic víc, aspoň vůči SPD. Nevolil jsem je.

1 8
možnosti
Foto

Já taky SPD nevolil.

5 0
možnosti
JD

Doufám ,že se jim bude dařit! Okamura jen okopává kotníky!

2 1
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,79
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.